Lyser gravid???

Frøkenvims

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
Julegavene 2019
Jeg tror det enten lyser gravid av meg, eller står skrevet i pannen.... Nå har tredje personen (alle uavhengige av hverandre) spurt om jeg er gravid.... Hvordan er det mulig - er bare 7 + 4...?

Hehe. Noen klarer visst å se slikt på ansiktet til folk.
Var ei på jobb til meg også som spurte. Hun så det på ansiktet.?? Sjønner ikke det. ( var da 7 uker)

Sist svangerskap sa min onkel han så det i øynene mine. Eg hadde ikke sagt det til noen og var bare 8 uker på vei. Men mange sier dem ser det på ansiktet... eg ser ikke noe forskjell på ansiktet til venninna mi feks:p

Hehe, det er moro det der hvordan enkelte kan "se" det. :)
Fikk samme beskjed fra svigerfar da vi fortalte det. :) Han hadde sett det lenge! ;)

De som vet jeg er gravid sier jeg ser ekstra fin ut nå med glød i huden og stjerner i øynene☺ koselig høre

Kanskje du tar deg litt til magen, eller at man ser spenningen og glimtet i øynene dine :)

Kanskje du tar deg litt til magen, eller at man ser spenningen og glimtet i øynene dine :)
De tre som har spurt rett ut...
1. Mamma, forståelig da jeg i jula gråt hver dag... Hormonell, sliten og helt ute av det!!
2. Ei venninne, ut av ingenting sa hun plutselig: Du er gravid!!
3. En kollega, etter at jeg var 50% sykemeldt forrige uke sa hun i går: jeg vet jeg ikke har noe med det, men jeg har tenkt så mye på deg. Skal du ha baby??
Jeg er verdens dårligste til å lyve, så rødmet, lo og avslørte meg i alle tilfellene....

Fortalte det akkurat til svigerforeldrene mine, svigermor bare lo "det viste jeg jo" :) hun og hadde "sett det på meg" :p
Som å fortelle mamma det.. Hun vet det alltid! Utrolig frustrerende! :p

Men denne gangen har halve slekta spurt om jeg er gravid - og det før jeg visste noe selv...

Som å fortelle mamma det.. Hun vet det alltid! Utrolig frustrerende! :p

Men denne gangen har halve slekta spurt om jeg er gravid - og det før jeg visste noe selv...

Sant vell, var et par som spurte her og før jeg fant det ut :p men min mor og far hadde ingen mistanke, så fikk overrasket de :) nå bor de i Nord-Norge, og vi på Vestlandet, men de bodde hos oss i jula, ganske utrolig at de ikke la merke til avholdet fra alkohol og spekemat og ikke minst at jeg var dårlig hele jula

Sist jobbet jeg på barneskole, og da var det mange barn som spurte meg rundt 5-6 uker allerede. De bare visste liksom :-)

Denne gangen spurte datteren min meg tidlig ❤️
Mitt ansikt syntes det ikke på før i uke 37: føøøøødetryne :D

Back
Topp