Lysebrun utfold

Mamma til A

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Hei Damer.
I går etter 8 timers jobbing og gåing på jobb kommer jeg hjem. Det første jeg ser er lysebrun utfold. Var hus legen idag og ble sykemeldt ut uken. Ble veldig beskymret pga tidligere SA som startet på samma måte. Prøver å roe meg ned. Har store smerter i ryggen og magen og blir veldig red. Kan det likevel gå bra? Jeg har trøst alt sett et lite hjerte som var veldig aktiv.

Jeg har hatt farget utflod flere ganger :) men så vidt jeg kan høre så banker hjertet fortsatt! :)

Je
Hei Damer.
I går etter 8 timers jobbing og gåing på jobb kommer jeg hjem. Det første jeg ser er lysebrun utfold. Var hus legen idag og ble sykemeldt ut uken. Ble veldig beskymret pga tidligere SA som startet på samma måte. Prøver å roe meg ned. Har store smerter i ryggen og magen og blir veldig red. Kan det likevel gå bra? Jeg har trøst alt sett et lite hjerte som var veldig aktiv.
Jeg har hatt det i 9 dager nå. Så et hjerte som banket i går :) er litt bekymret jeg også, men det er like normalt som unormalt. Så har liksom ikke noe garanti uansett føler jeg. Krysse fingre :)

Back
Topp