Lysebrun utflod

icsijourney

Andre møte med forumet
Hei.
Jeg fikk 4+3 litt lysebrun utflod (testet også med graviditetstest den dagen som viste 2-3 uker, har tidligere vist 1-2 uker), og er i dag 4+4 og fremdeles litt lysebrun utflod. Jeg blir selvsagt veldig bekymret. Og var hos legekontoret i dag og tok blodprøve for å sjekke HCG, og må tilbake igjen på torsdag for enda en prøve. Men tar sånn tid før man får svar.
Jeg har hatt mensmurringer siden jeg fikk positivtest i uke 3. Håper vel egentlig på noen solskinnshistorier. Har noe smerter fremdeles, og kanskje litt sterke men sjeldnere.

Noen som har opplevd noe lignende?

Last edited:
Er 7+5 i dag, og fremdeles litt mensmurringer, men var mye oftere og hardere før:) Og eg har forstått at lysebrun utflod er ganske vanlig i graviditet. Idag har eg selv litt rødlig pga at eg har brukt Canesten[emoji85] Får litt noia, men fikk det sist gang eg brukte det og... det skal visst óg være vanlig. Alt vi må bekymre oss for i disse lange månedene[emoji12] Men altså; eg tror ikke du har noe å bekymre deg for[emoji5]

Har hatt det siden dagen før positiv test og til nå: 6+5. Hadde mye murringer første uken, men det gikk over akkurat som når mensen skulle vært over. Har noe murringer nå, men de kommer og går, og er ikke så sterke som ved sa. Ikke utviklet seg til noe mer enn det. Blødning har ikke eskalert. Jordmor sa at det ikke er uvanlig med blødninger i svangerskap [emoji4]

Forstår deg veldig at du er bekymret. Har hatt blødning av og på helt siden positiv test selv (2 uker siden det starta) Fikk hcg stigning[emoji5] Leser det er veldig mange av oss som har hatt rosa/brun spotting. Så krysser fingrene for at alt er som det skal :)

Tusen hjertelig takk for svar! Får virkelig krysse fingrene for at det er positivt slik som hos dere :Heartpink
Merket også i stad at jeg hadde litt vond lukt nedentil også.. :-/

Hadde lysebrunt utflod/spotting igår når jeg tørket etter toalettbesøk. Ikke noe idag, håper det holder seg borte... ultralyd på fredag[emoji1374]

Masse lykke til med ultralyd [emoji5] Kunne ønske jeg var såpass at jeg kunne hatt ultralyd selv, men dessverre 2 uker igjen før de kan se et bankende hjerte i såfall [emoji51]

Jag är 6+6 och har haft brunt utflod i helgen, nu är det borta. Så jag var hos legen idag och hon var inte orolig alls. Så länge man inte blöder och har smärtor sa hon.
Om du har en vond lukt så kanske det kan vara en soppinfeksjon? Hon frågade nämligen mig om det, ifall jag hade någon klöe eller lite ont där nede.

Efter helgen så har jag bara fått flera symptomer, så jag är ganska lugn [emoji4]

Jag är 6+6 och har haft brunt utflod i helgen, nu är det borta. Så jag var hos legen idag och hon var inte orolig alls. Så länge man inte blöder och har smärtor sa hon.
Om du har en vond lukt så kanske det kan vara en soppinfeksjon? Hon frågade nämligen mig om det, ifall jag hade någon klöe eller lite ont där nede.

Efter helgen så har jag bara fått flera symptomer, så jag är ganska lugn [emoji4]

Så godt at det har gitt seg og at legen ikke var bekymret [emoji4]
Ja, det kan kanskje være soppinfeksjon, eller infeksjon generelt.
Men hverken lukt eller brun utflod i dag, så det føles bra i hvertfall!

Så godt du er rolig igjen [emoji28]

Så godt at det har gitt seg og at legen ikke var bekymret [emoji4]
Ja, det kan kanskje være soppinfeksjon, eller infeksjon generelt.
Men hverken lukt eller brun utflod i dag, så det føles bra i hvertfall!

Så godt du er rolig igjen [emoji28]
Så bra [emoji16] då var det säkert inget [emoji4]

Fikk svar på HCG blodprøven jeg tok på tirsdag, den var på 1280 [emoji51] Så håper at svar på prøven jeg tok i dag kommer i morgen! Og at den er stigende [emoji1374][emoji28]

Back
Topp