Lysebrun utflod

Tror ikke du skal engste deg for det...

Det behøver ikke bety noen ting. Jeg har hatt brun utflodhver dag  i over to uker nå. Var på UL tre dager etter at det startet, og da så alt fint ut. Skal på ny UL i morgen, og krysser fingrene for at det fortsatt står bra til inni der!

Det er helt vanlig med både brun utflod og blødninger under svamgerskapet, men det som er ekkelt er at det også kan være et tegn på spontanabort. Uansett hjelper det ikke å engste seg!
Så lenge du ikke har rødt blod med klumper og mensenkramper, så er det sikkert i orden!

Har også brunaktig utflod, men har bestemt meg for å ikke bekymre meg noe særlig om det så lenge det ikke er friskt blod og smerter :)

Har hatt det i tre dager nå, er ikke hele tiden, men av og til på kvelden ser jeg det og noen ganger på mårran.

XXX for at alt går bra med oss værtfall :)

Stella med 2 i magen skrev:
Det behøver ikke bety noen ting. Jeg har hatt brun utflodhver dag  i over to uker nå. Var på UL tre dager etter at det startet, og da så alt fint ut. Skal på ny UL i morgen, og krysser fingrene for at det fortsatt står bra til inni der!

Det er helt vanlig med både brun utflod og blødninger under svamgerskapet, men det som er ekkelt er at det også kan være et tegn på spontanabort. Uansett hjelper det ikke å engste seg!
Så lenge du ikke har rødt blod med klumper og mensenkramper, så er det sikkert i orden!

Har desverre mistet :(

Uff, stakkars deg! Ble det verre, med blødning og full pakke?
Håper at det går bedre neste gang:-)

Stella med 2 i magen skrev:
Uff, stakkars deg! Ble det verre, med blødning og full pakke?
Håper at det går bedre neste gang:-)

Det fortsatte med slim og klumper :( Var på ul i går, å da kunne man se at den var død og på vei ut :(
Ja, håper at alt går bra neste gang :)

Her gikk det heldigvis bra, har vært på UL idag, har fortsatt brun utflod, men begge er i live. Så det kan tydeligvis gå begge veier. Uansett: Lykke til videre!

Back
Topp