Lysebrun utflod. Dagen etter UL

-lillemy-

Glad i forumet
MayDay2021
JuniJubel2021
:sorry:Livredd nå, lest så mye på forum at jeg vet at dette et er dårlig tegn..
Var på ultralyd på fredag og så et bankende hjerte og han målte den til å være 7 mm som stemte med menstermin.
Igårkveld kom det noen lysebrune flekker i utfloden. Bruker Albyl E og progresteronstøtte, men ikke opplevd dette før. Noen som har opplevd dette?
 
Kan bare være pga UL om du tok innvendig UL.
Jeg hadde en svær blødning før TUL og så heldigvis en fin liten tass på UL.ø
 
Jeg har opplevd brun utflod i tidligere svangerskap, og at det har gått begge veier. Mistet i desember, 7+1, men da hadde jeg hatt brun utflod daglig siden ikm. Var ikke store mengder, men da jeg mistet så økte mengden betraktelig og det gikk over til smerter og friskt blod.

Hadde også brun utflod i svangerskapet for 3 år siden, og det gikk helt fint. Brukte også progesteron. Enig i at det kan være fra innvendig ul. Hvis det ikke vedvarer hadde jeg ikke bekymret meg.
 
Var innvendig ja, rett etterpå fikk jeg stikkinger og ubehag i magen. Må ringe de i morgen å høre om ny UL, klarer ikke å gå slik. Ekstra kjipt at det er søndag. Men må prøve å være positiv og holde ut. Ikke kommet noe mer
 
Jeg har opplevd brun utflod i tidligere svangerskap, og at det har gått begge veier. Mistet i desember, 7+1, men da hadde jeg hatt brun utflod daglig siden ikm. Var ikke store mengder, men da jeg mistet så økte mengden betraktelig og det gikk over til smerter og friskt blod.

Hadde også brun utflod i svangerskapet for 3 år siden, og det gikk helt fint. Brukte også progesteron. Enig i at det kan være fra innvendig ul. Hvis det ikke vedvarer hadde jeg ikke bekymret meg.

brukte du progesteron begge gangene?
 
Brukte ikke når jeg mistet i desember, så var nok derfor det gikk galt.

Hvordan føler du deg ellers, noen symptomer du har hatt som har forsvunnet?

Har fortsatt symptomer, tisser ofte og ømme bryster. Men kvalmen og de ømme brystene kommer og går. Ingen dager har vært like liksom.så vanskelig å kjenne etter. Har en del vondt i korsryggen, ikke menssmerte mer som da jeg hadde bekkenløsning sist. Men det er alt for tidlig, men har jo bakovervendtlivmor.
 
Om det var innvendig ul så er det da normalt? Jeg fikk beskjed om at jeg kunne forvente litt farga utflod etter ul. Man får også ofte farget utflod etter samleie.
 
Det er veldig vanlig med skjøre slimhinner pga progesteronstøtte.
 
Om det var innvendig ul så er det da normalt? Jeg fikk beskjed om at jeg kunne forvente litt farga utflod etter ul. Man får også ofte farget utflod etter samleie.

Hørte ikke noe om det, men håper det bare er derfor:) hvor lenge etter er det vanlig at det kommer da?
 
Hørte ikke noe om det, men håper det bare er derfor:) hvor lenge etter er det vanlig at det kommer da?
Usikker.. men om det er brun utflod er det gammelt blod, så mulig du hadde en liten blødning for noen dager siden, men som du ikke oppdager før nå :)
 
Har opplevd at det kan gå begge veier
Første graviditet endte med ma hvor utviklingen stoppet i uke 6-7, mistet også symptomene da

2 graviditet hadde jeg spotting i 1 ukes tid, gikk bra
Og i denne graviditeten blødde jeg i nesten 14 dager etter innvendig tul i uke 8-9, gutten kommer i mai :)
Så at du spotter litt er ikke ensbetydende at du mister heldigvis
 
Back
Topp