Lyse rosa---->

Vi var ute på kjøpesenter istad, kjente jeg måtte ille tisse og gikk for å finne en do. Kom endelig fram å det svidde litt/stikkninger neden til, og da jeg tørket meg fikk jeg litt lyserosa på papiret, er dette noe farlig? Eller er det normalt???

Har ikke hatt det etterpå, og det som kom istad var halve lillefinger neglen. Ikke hatt det før heller..,

Jeg er veldig sliten, oppblåst, vondt både i ryggen og magen. Ikke direkte vondt men murringer og treg mage. Og fryktelig kvalm hele dagen.
Er 5+2 i dag!

Klem fra en som ble bittelitt redd istad :)❤️
 
Trenger ikke være farlig! Hatt mange sa og det som kjennetegner det mest er smerter og og mye blod! Kan være at du har skjøre slimhinner.. Gode tanker og håper spiren sitter klem til deg :)
 
Mørkt blod, koagulert blod og smerter er skummelt.. dette høres ut som skjøre slimhinner bare. . Men kanskje ta det litt med ro i helgen ;)
 
Tusen takk dere ❤️
Bare å tenke at dette går bra, og alle gravid symptomene mine så må det være bra!:)

Ble bare redd, og siden jeg har så mye murringer.Men murringer er vel normalt det og?

Tusen takk håpetpåenhjerteknuser❤️:)
 
Trodde dette var et innlegg om at du hadde kjøpt babyklær!

Jeg aner ingenting om dette, men håper også alt er bra og stoler på de andre her om at det er det sikkert :) og stemmer i ang. sofaen, godt valg!
 
Trodde dette var et innlegg om at du hadde kjøpt babyklær!

Jeg aner ingenting om dette, men håper også alt er bra og stoler på de andre her om at det er det sikkert :) og stemmer i ang. sofaen, godt valg!
Hihi, ja det kunne kansje høres slik ut også :D Rosa babyklær har jeg massevis av:p hihi

Ja den sofaen er opptatt i helga, så håper det hjelper ;)
 
Back
Topp