lyse rosa blod?

tulletutt

Flørter med forumet
God kveld jenter.

Jeg er kjempe bekymret nå- jeg var på do i sted og da kom det lyse rosa blod på papiret. Tørket meg mange 4-5 ganger og det kom like mye på papiret, det er fremdeles blod.

Hva gjør jeg?

nej hva skal du gjøre.. jeg har det likt hvis det er noen trøst... jeg var hos legen på fredag, han mente det var ufarlig. han sa at jeg ikke skal bekymre meg før jeg blør ca en vanslig mens... men ikke vet jeg.. du kan jko ringe legen din og høre? det går nok bra:)

Hoff, så ubehageli fer dåkk!! Håpe alt går bra, krysse fingran fer dåkk begge to..

Jeg har også hatt det litt sånn.. Men har fått beskjed om at det sannsynligvis er helt ufarlig så lenge det er så små mengder.. Vi må huske hvor ømfintlige slimhinnene våre er i disse tider, og at det mest sannsynlig er et sprengt blodkar eller noe. Men det er forferdelig skummelt når det skjer.. :/ Håper det slutter strax og lykke til videre:-))

Har vært hos legen nå og tatt gynekologisk undersøkelse. Han fant blod som kom fra livmoren men livmoren var lukket så han bekymret seg ikke. Men siden jeg var så bekymret ringte han opp på kk og fikk tine til meg i dag kl.13.30. Han var kjempe snill og hørte virkelig på mitt behov- eller rettere sagt, han sa mine behov og det stemte, hehe. Nå se jeg spent på om lille i magen har det bra:)

Så bra at du fikk deg time i dag slik at du slipper å gå å bekymre deg lenger ;))

Krysser fingrene for deg :-)

Back
Topp