Lyse rosa blødning

Clysgard

Andre møte med forumet
Hei!
I Oktober fant jeg og samboeren ut at vi var klare for barn og den 25.Oktober slutta jeg på pilla.
Jeg har ikke fått mensen siden pilleslutt, andre og tredje uka slet jeg masse med magekramper men det roet seg ned etterhvert. Og tidligere ikveld fikk jeg en lyse rosa blødning. Trodde først at det var blødning for at det hadde festet seg men da jeg søkte på google for sikkerhetsskyld kom det bare opp andre forumer angående spontanabort..
Så jeg lurer egentlig bare enkelt og greit om jeg faktisk har blitt gravid nå eller om det er spontanabort på vei? :confused3

Ikke så lett å vite før du tar en test :)
Hadde selv lyserosa tråder med blod i utfloden ved sist graviditet.... altså før jeg testet positivt... Lykke til

Hvor lenge etter tok du test? :-) Hvis du husker. :-P

Fire dager:
ImageUploadedByBV Forum1480194877.596520.jpg

Hadde mensen for 2-3 uker siden. Fikk en liitt større blødning på onsdag, torsdag og fredag så var det stopp. Trodde TR var på vei, men ingen TR igjen foreløpig så kan være håp...

Hmm.. Blør enda litt, og det er enda rosa. Så kanskje jeg skal ta en test en liten stund etter det har sluttet med mindre tr kommer. :-)

Lykke til til deg!

Med mindre du har testet positivt, så er det mest sannsynlig første mens etter pilleslutt? Jeg fikk ikke mens før etter 3 måneder etter jeg sluttet på p-piller :-)

Back
Topp