lyse brunt hår med grønnskjær..

3gutter-ennsålenge

Forumet er livet
ja det har jeg nå.. er ikke kjempebrunt, og ikke veldig grønt heller.. men jeg ser det.. og jeg lurte på om dere hadde tips om en god shampo, med rød pigmenter.. regner med at det er bra.. jeg tenkte å bestille billig fra utlandet... [;)] men jeg vet ikke hvilke merker som er bra.. evt kurer er bra også.. [;)]

Har du farga fra lyst til mørkt?[8D] hehe, da skulle du ha forpigmentert først[;)] 

Litt usikker på om shampoo vil ta bort alt det grønne skjæret, men er det røde pigmenter du har mest i brufargen? eller oransje?

hehe.. nei trodde ikke at alt kom til å bli borte.. farga fra lyst til min egen farge, i hvertfall den som er nærmest.. nå ser jeg brun,gyldengrønn aktig ut.. men det grønne er ikke sterkt i det hele tatt.. ser mest gyldent ut.. min naturlige farge er noe ala mørk kommuneblond.. litt sånn askefarget.. guud hvor dårlig jeg er på å forklare..[;)] hvis du skjønte.. :P

ah, okei![;)] Lit usikker eg(burde vite det, nettopp gått frisørskole[8D])...prøv en shampo du, å farge håret flere ganger, vil bare gjøre det verre hvertfall[;)]

når jeg fikk litt grønnskjær i håret..
kjøpte jeg cutrin - prof. anti green wash..
hjalp i hvert fall på meg[:)]

det ser nesten sånn her ut men du ser nesten ikke at det er grønnt.. :P

Back
Topp