Lys ved stellebordet

Kakedeig

Forumet er livet
Septembermødre <3
Sommerfuglene
Noen som har noen anbefalinger å komme med, når det gjelder lys ved stellebordet?
Der vi har stellebordet har vi bare skarpe spotter. Kommer selvsagt til å vri dem bort sik at ikke de lyser rett ned i ansiktet på babyen, men hva med når man må på stellebordet om natta? Ser for meg at det er bedre med dempet belysning, både for babyen og min egen del :P

Tips? Spesifikke produkter dere vet om?

Kanskje det er mulig å ha demping på lyset? Vi har det på badet, så då kan eg bestemma sjøl kor sterkt lyset skal være:-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, montere dimmer til spottane e ikkje domt! Då kan ein få til eit behagelig nattvennlig lys=)

Da må jeg ha inn elektriker og det er jeg ikke villig til å betale for :)

Må også si at jeg bor i et hundre år gammelt hus med spenningsfeil, så spottene ryker ganske ofte. "Vanlige" lamper er mye bedre her :)

Tror dere denne kunne funket eller blir det for dårlig lys? Må jo gjerne se en liten stump på stellebordet også :P
vidja-bordlampe__0150230_PE308376_S4.JPG

Ser på disse også men vet ikke om det blir skarpt lys under skjermen..

kids-concept-star-bordlampe-rosa-hvit-solv.jpg

Off topic, men finnesd en nederste der som taklampe, og blå? :O

Sent from my iPad using BV Forum

Vi hadde ganske skarpt lys på badet der vi bodde da 4-åringen var liten. Hos oss ble redningen å bruke en pannelampe med flere lysstyrker (og da på den laveste) når vi måtte stelle på natt... Det syntes jeg fungerte supert da jeg fikk lyset der jeg "jobba" og ikke så mye ellers.......

Vi hadde ganske skarpt lys på badet der vi bodde da 4-åringen var liten. Hos oss ble redningen å bruke en pannelampe med flere lysstyrker (og da på den laveste) når vi måtte stelle på natt... Det syntes jeg fungerte supert da jeg fikk lyset der jeg "jobba" og ikke så mye ellers.......

Oppfinnsomt :D

Men finnes det ikke sånne dimmere du bare bruker som en mellom kobling? Altså, du kobler /stikker støpsel til lampe i dimmeren, også dimmeren i kontakta i veggen!? Eller finnes ikke det? Men om du ikke har skjult anlegg kan dere jo kjøpe dimmer på feks biltema og koble selv... :)

Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Men finnes det ikke sånne dimmere du bare bruker som en mellom kobling? Altså, du kobler /stikker støpsel til lampe i dimmeren, også dimmeren i kontakta i veggen!? Eller finnes ikke det? Men om du ikke har skjult anlegg kan dere jo kjøpe dimmer på feks biltema og koble selv... :)

Vi har det på lysekrona i stua, kjøpte på clas ohlson :)

Jeg tenkte jeg skulle få montert ledlys over kommoden med dimmer på, kjekt å kunne å dust lys midt på natten :)

Det skal jeg sjekke ut! Takk :D

Back
Topp