Lys våken..!

Solskinn14

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Jeg føler meg så ekstremt urolig og rastløs! I dag våknet jeg klokka 05, og har ikke sjanse til å roe kroppen igjen..! Stod opp til slutt da klokka bikket 06 - og spiste frokost, for magen skriker av sult (og nå har jeg ikke hatt matlyst på flere uker). Hva i all verden..?! Haha. Flere som er slik? Vanligvis skulle jeg vært supertrøtt etter bare fem timer søvn, attpåtil avbrutt av et par dobesøk, men jeg er bare våken og ...urolig. Håper ikke dette er noe som har tenkt å vedvare ;)
Noen som kjenner seg igjen?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg har knapt nok sovet i natt. 6-7 turer på do, og helt ekstremt med energi i kroppen når jeg kommer tilbake til sengs. Takk Gud for Internett på telefonen! ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe kjenner igjen det der! Våkner ofte fire/fem for tia og er utrolig våken, senere på dagen derimot faller jeg i dyp søvn på sofaen ;)

Samme her, tror det er kroppen som forbereder oss på at vi skal være på alerten/våken med baby snart :) Og sånne energibooster har jeg hørt er sånn man kan få dagen før fødsel (bare sånn for å gi dere forhåpninger her, :-p). Jeg skjønner ingenting av kroppen om dagen, så jeg bare "følger strømmen", går jo greit så lenge jeg er i permisjon og kan ligge lenge og dra meg og sove på dagen :)

Jeg hadde det sånn i ukesvis for en tid tilbake. Våknet i fire fem tiden og dermed var nattesøvnen ødelagt. Jeg sovnet ikke igjen før etter barn var levert i barnehagen i 7-8 tiden eller senere. Fikk omsider fingeren ut og montert mørke rullegardiner, og det gjorde faktisk susen! Sover betraktlelig bedre og lengre, men vi snakker fortsatt om 6-7 timer søvn som luksusvare, så mye søvn er det virkelig ikke:-)

Hvis jeg har våkna om natta med de to eldste (putte i smokk, fulgt på do osv), og det tar litt tid, blir jeg også lys våken. Med eldste husker jeg at jeg var så sulten på natta, og de to siste nettene nå har jeg rett og slett måttet stå opp og spise for å få sove igjen. Har så utrolig hul følelse i magen. Etter å ha spist får jeg sove igjen. Men jeg har tatt meg en formiddagslur de siste dagene.

Sånn har jeg det også, våkner alltid tidlig tidlig på morran å sliter voldsomt med å sovne igjen.. utrolig irrirerende -.-

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hvis det stemmer at det er "trening" til våkennetter med babyen, så ligger jeg tynt an. Jeg sover som en konge! I natt sovna jeg kl 01, sov til 10:30 uten å våkne en eneste gang..

Sent from my iPhone using BV Forum

sovner rundt klokka 02.00, lys våken igjen rundt 5-6,,,,,:) står opp, tisser, spiser stooor frokost, kjennes ut som om jeg skal sulte ihjel...:)
full av energi i hele kroppen, ikke sjangs å få sove igjen før ettermiddagsluren som gjerne varer i 3-4 timer...:)

Hehe, alt man skal stri med..! :p
I natt, derimot og helt plutselig, har jeg sovet SUPERgodt! 11
(!!) timer med kun én tissepause - jeg har ikke hatt en sånn natt på uker og måneder! Utrolig godt! :) :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ikke bare meg som har det slik ser jeg. Synes jeg sover merkelig lite. Ofte oppe 5+ ganger om natte (gjerne 3 ganger på do før man i det hele tatt klarer å sovne første gang) og er elendig til å sovne igjen. Ofte våken i 5 tiden uten å få sove videre. Var også slik før permisjonen startet så mye sliten på ettermiddagen da ja. Er sjelden trøtt på ettermiddagen når permisjonen startet selv med lite søvn på natta men klarer å "tvinge" meg til litt søvn lell innomellom, men er vel bare å venne seg til det :)

Back
Topp