Lys våken baby - trøtt mamma!

Snuppemor

Betatt av forumet
Ja, her sitter jeg, midt på natten! Prøver å få snuppa til å sove, men hun er LYS våken!! Og jeg er så trøtt som en strømpe! Sukk....


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Du er ikke alene! Måtte skifte bleie før amminga, og da kavet hun seg nok opp til at hun fortsatt er våken... :S Heldigvis VELDIG sjelden at det skjer her i huset.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Vi holdt på natt til mandag. . Så vi endte opp med og sove på sofaen, hun på magen og jeg halvveis på utsiden av sofaen

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Vi holdt på natt til mandag. . Så vi endte opp med og sove på sofaen, hun på magen og jeg halvveis på utsiden av sofaen

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hehe, alt for nattesøvnen. Prøver å holde meg til at vi ikke skal ut av soverommet på natten, siden det er natt liksom :p Så mannen ble nok litt forstyrret også her, men men...
 
Hehe, alt for nattesøvnen. Prøver å holde meg til at vi ikke skal ut av soverommet på natten, siden det er natt liksom :p Så mannen ble nok litt forstyrret også her, men men...
Egentlig her også, men hadde vært en lang dag med dåp. Så lot mannen få sove:) og frøken hadde luft i magen, så vi trasket jo rundt i huset, aner ikke hvor lenge:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Her sovnet frøkna litt over 05.00, så våknet storesøster av at hun hadde tisset i sengen ( noe som ALDRI skjer ellers! ) så klokken 06.00 ringte vekkerklokka, så var det bare igang med å få den store jenta mi på skole! Har ikke bil denne uka, da mannen er avgårde på kurs på Fyn. Så vi må beregne litt ekstra tid til å gå.

Vi skal ha barnedåp på søndag, så har egentlig en hel del å henge fingrene i! ;) Skal lage all mat og kaker selv til 45 gjester. Og mannen kommer ikke hjem før lørdag. Synes visst litt synd på meg selv nå, kjenner jeg! ;) Hehe!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp