Lys på om natta

MammantilK

Forelsket i forumet
Jeg har en liten «nattlampe» på om natta, den gir svak lys. Men nok til at jeg ser min lille og får fulgt med på han (sjekke at han puster osv) har lest nå at spedbarn trives best i et helt mørkt rom. Er det mange her sover i et helt mørkt rom?
 
Jeg har en liten «nattlampe» på om natta, den gir svak lys. Men nok til at jeg ser min lille og får fulgt med på han (sjekke at han puster osv) har lest nå at spedbarn trives best i et helt mørkt rom. Er det mange her sover i et helt mørkt rom?
Vi har det helt mørkt når vi sover.
Tar kun på et svakt lys på nattbordet når jeg skal amme.
 
Vi har det helt mørkt når vi sover.
Tar kun på et svakt lys på nattbordet når jeg skal amme.
Ja, jeg sov i et mørkt rom med min første. Men syns nå det var betryggende med litt lys, men da blir det mørkt her i natt ja..kanskje han skal sove litt bedre og ikke våkne så mange ganger om natta.
 
Vår baby trenger nattlampe for å roe seg. Den står på hele natta, og hjelper hver gang hun våkner og skal sove igjen.
 
Vi sover i et mørkt rom. Slår på en liten lampe når jeg ammer, men slår av med en gang hun skal sove igjen :happy:
 
Sniker fra mai. Når jeg legger han har jeg på et svaakt lys slik at når jeg skal inn 5-10 ganger før han sovner heelt så ser jeg han og sutten og slipper å styre med lys og lommelykt. Når jeg legger meg skrur jeg av alt av lys, og på natta når jeg flasker skrur jeg på lampen jeg har over senga vår.
 
Vi sover i mørkt rom og føler jeg ser henne godt i skinnet fra månen, sover uten gardiner. Var en liten periode hvor hu ble veldig urolig når hun våkner i bekmørkt rom, så vi sluttet og dra for gardinen og det ser ut til å ha funket bra så langt! Når hu skal over på eget rom har jeg kjøpt en nattlmape som vil stå på slik at vi slipper å fomle etter lys når vi skal se til henne på natta, men det er det heldigvis en stund til! :p
 
Skrur på lyset i naborommet når hun får mat (har fjernkontroll), og så har vi det helt mørkt når vi skal sove :)
 
Vi har det helt mørkt på soverommet - har til og med lystett rullgardin OG lystett gardin :hilarious:
Har en liten nattlampe som jeg skrur på når han får flaske (og evt. bleieskift), og skrur den av igjen når vi skal sove videre. Er han urolig så legger jeg bare en hånd på brystkassa hans eller inntil kinnet hans.
 
Snuppa her er 5 mnd om to dager og har sovet på eget, «helt» mørkt rom i en mnd ca ;) Døra hennes er åpen ca 20cm, så bittelitt svakt lys kommer inn..
 
Har en liten nattlampe fra ikea, bruker når jeg ammer og slikt gir et svakt lys, og skrur seg automatisk av etter 15 min slik at jeg kan se på baby mens jeg holder på å sovne igjen.
 
Back
Topp