Lys på om natta?

Maliya!

Elsker forumet
Noen som har lys på på barnerommet om natta?

Er det egentlig nødvendig? Eller skaper vi en angst som ikke er der fra begynnelsen av?

Simon har det med å plutselig våkne om natta og hylskrike, men det er nok fordi han har hatt en vond drøm, ikke fordi han ikke vet hvor han er, tror jeg...

Othilie har det mørkt, aldri lys på. (nå er hun stor nok til å slå av og på leselyset selv da)
Amalie har ett blått dust nattlys.
(valgte blått fordi, blå er beroligende)

ORIGINAL: Oline

Vi har et nattlys fra Ikea, et sånt blått spøkelse

Jepp vi å![:)]

Nei adrian har aldri regert på mørket. Men når jeg legger meg har jeg døren hans på gløtt og min dør helt åpen også lyset på i gangen. Men det er bare fordi jeg er mørkredd selv.

andrea har en månelampe som blinker svakt, og det sovner hun av. lampa slår seg av selv etter en halvtime.
den også har blått lys..

ORIGINAL: Maliya

Noen som har lys på på barnerommet om natta?

Er det egentlig nødvendig? Eller skaper vi en angst som ikke er der fra begynnelsen av?

Simon har det med å plutselig våkne om natta og hylskrike, men det er nok fordi han har hatt en vond drøm, ikke fordi han ikke vet hvor han er, tror jeg...

Inni magen var det ikke mye lys......
-spesielt ikke om natta da vi slukket lyset og la oss under dyna...

Vil vel egentlig si at det vanligvis er unødvendig å ha lys på rommet til små barn. Dessuten kan det stimulere ham/henne i stedet for å roe han/henne ned.

Er vel først siden det begynner å bli "et problem" - greit om de da er vant til at det ikke er farlig. =)

~Maja~

Back
Topp