Lys og pynt i mørket

Strikket noen av disse i fjor og tenkte å lage litt mer pynt

Vedlegg

• Screenshot_20250909_143058_Chrome.jpg
    Screenshot_20250909_143058_Chrome.jpg
    359,2 KB · Visninger: 38
Jeg er kjempedårlig på å pynte til høst, men til jul pynter jeg (of course!), dog litt sent! Utelys kommer opp i november, og pynter hus inne første desember, så det blir lenge til det eventuelt kommer bilder fra meg her inne :angelic:

Men veldig kjekt med andre som deler bilder av pønt og ljos! :woot:

Hører julemusikk i hodet, kjenner lukten av appelsin og pepperkaker og smaken av julebrus nå etter hva du skrev @ElskerJesus♡
Ja eg har sikla etter julebrus i heile dag! Teller dager til den kommer i butikken :dance008 (uke 41/42). Det er Hamar og Lillehammar sin brune lett julebrus eg elsker over alt, på andre plass er Ringnes sin røde og på tredje Lerum sin:rendeer har nok smakt langt fra alle, men hadde ein blindtest på ganske mange med ungdommene i fjor haust! Blant anna ein grønn:hungover: ka er dåkas favoritt?

Eg såg denne reklamen fra plantasjen og syns dei var SÅ fine❤️ tenkte å spør damene i menigheten om dei har lyst å være med å lage neste veka:woot:

Ja eg har sikla etter julebrus i heile dag! Teller dager til den kommer i butikken :dance008 (uke 41/42). Det er Hamar og Lillehammar sin brune lett julebrus eg elsker over alt, på andre plass er Ringnes sin røde og på tredje Lerum sin:rendeer har nok smakt langt fra alle, men hadde ein blindtest på ganske mange med ungdommene i fjor haust! Blant anna ein grønn:hungover: ka er dåkas favoritt?
Ja, den er helt klart best :happy: Selv om jeg vokste opp med rød julebrus. Kan sitte og nippe til den som om det skule være en fin vin :joyful:

Eg såg denne reklamen fra plantasjen og syns dei var SÅ fine❤️ tenkte å spør damene i menigheten om dei har lyst å være med å lage neste veka:woot:
Den var kjempefin og så hyggelig å kunne lage sammen :Heartred

Jeg har to favoritter, må liksom ha begge to da de er ganske forskjellige :p CBs julebrus og Sørland julebrus, åh, gledes til det kommer for salg!

Jeg har to favoritter, må liksom ha begge to da de er ganske forskjellige :p CBs julebrus og Sørland julebrus, åh, gledes til det kommer for salg!
Sørland julebrus har eg ikkje smakt, men CB sin er god ja :santa

Jeg hadde skikkelig craving på Sørlands da jeg gikk gravid med sønnen, aldri sett så mange tomflasker som den perioden (han ble født i desember). Og den SKULLE være fra glassflaske :p
Hehe, rart med det der at den smake så masse bedre fra glassflaske :hilarious: eg like egentlig berre julabrus, svært svært lite anna eg koser meg med av drikke. Så det er både kjipt og fint, eg drikker min kvote brus mellom oktober og februar for å sei det sånn:hilarious:

Hehe, rart med det der at den smake så masse bedre fra glassflaske :hilarious: eg like egentlig berre julabrus, svært svært lite anna eg koser meg med av drikke. Så det er både kjipt og fint, eg drikker min kvote brus mellom oktober og februar for å sei det sånn:hilarious:
Haha, så greit også da :hilarious: jeg har en stor svakhet for visse energidrikker, skulle gjerne vært det foruten, det er bare SÅ godt av og til:bag:

Back
Topp