Lys og lyd på uro - nødvendig?

Nullenusken

Forumet er livet
Jeg har funnet en nydelig uro som har jeg lyst til å ha over sengen...
men den består kun av bamser, og har hverken lys, lyd, fjernkontroll, bildeprosjektor eller hva det nå er på alle de fancy greiene som er nå for tiden...
Hva slags uro har du brukt over sengen? Har du hatt uro i det hele tatt?
Synes det virker som "alle" har de for tiden.... er jo knapt mulig å finne en eneste en som ikke har det...

Håper på mange forskjellige meninger her!

Her var det bare tull iallefall.. sovna ikke av det, ble bare mer urolig... Men vet også de som har hatt stor hjelp av en uro med lys og en go lav lyd [:)]

Vi hadde en med lyd og lys...
Men knerten var ikke veldig interressert i den og vi tok den ned igjen rimelig fort egentlig.
Så, jeg mener det ikke er nødvendig.

Jeg har aldri skjønt poenget med uro jeg..
Synes det ligger litt i ordet også.. Uro?
Jeg vil ha ro når jeg skal sove iallefall..

Veldig unødvendig[8D] Dummeste kjøpet jeg har gjort til ungene[8D][8D]

ORIGINAL: AnaBanana

Vet ikke hva jeg skulle gjordt uten våres.

Har tatt av alt dilldallet, har bare boksen igjen som spiller litt musikk og har som nattlys. Verdt sin vekt i gull for våres del [:)]

Det var ikke dumt[:D]

hos oss var det helt unødvendig med lys og lyd! Men er jo forskjellig fra barn til barn! [:)]

Vi har den på lekegrinda.
Uroa har lys, og prosjektor med "stjernehimmel" Men er kun lyd og bevegelse som blir brukt, men dette er gull verdt. Nå får han også til å trykke på knappene,og endre musikken selv. Koser seg veldig med uroa si, og den brukes hver dag.

Vi klarte oss helt fint uten noen form for uro, så ikke helt nødvendigheten for vår del[:)]

her så fjernet vi den som var over senga siden ungen heller ville ligge å leke med den
han fikk en bamse som hadde en behagelig sang i som hang på senge kanten og den begynte han å dra i selv til slutt og sovnet til musikken av den

har en, men vil aldri finne på å sette den over senga for han er veldig opptatt av den. vår henger over lekegrinda. den er en sånn jungelsak hvor jungeldyrene går (sakte) rundt å rundt å bladene går opp å ned, men kan heldigvis velge om det skal være lys på, å om det skal spilles jungellyd eller noe klassisk (kan velge mellom bach, beethoven eller mozart). når jeg setter den på er det enten med jungellyder eller så er den helt stille. syntes ikke det skal henge noe underholdende over senga hos barn. senga sover vi i, å ikke noe anna..

ORIGINAL: Linemor7

Men knerten var ikke veldig interressert i den og vi tok den ned igjen rimelig fort egentlig.

hadde en fra Fisher Price. Hang oppe 1 mnd eller noe sånt...

For meg var det aller viktigste å få sånn uro som jeg kunne ta av dingeldangelet på etterhvert mens musikken fortsatt var intakt. Klart det ikke er nødvendig! Men, for meg har det vært en del av leggetidsinnføringen. Uro på = sove nå. Men, når de er sånn ca 5 mnd begynner de å ta etter bamsene. Og da må man ta ned hele uroen. Derfor ble jeg veldig glad da jeg fant en på Fisher Price som kunne være musikkboks med lysprosjektor - uten bamser som gikk rundt. Ungene kan lære seg å sovne helt uten en eneste liten ting å se på over seg. Så jeg synes du skal velge det du liker best!

Vi brukte vår med lys og musikk mye.
Vi hadde den over stellebordet og etterhver som han ble helt mark så hjalp den oss mye ved stelle tid[:D]

Her var det til ingen nytte.. den hang mest bare der.. tok den ned når jeg var lei av at den var i veien..

Vår ble ikke brukt i sengen, for han ble jo spinnvill når vi slo den på. Men han koste seg under den i lekegrinden [:)]
Nå har jeg i tre som skal henge over sengen til lillemor [:)]

Jeg har ikke hatt det og har klart meg fint uten. Ikke så glad i slik heller jeg

ORIGINAL: Linemor7

Hadde en med lydshow osv på stellebordet, men hadde en "pen" klassisk fra Kaloo i senga

brukte uro til storesøster men ble mer tull enn soving da den hang over sengen. så jeg har ikke brukt det i det hele tatt til guttene mine. sovner lettere i et stille mørkt rom. men på dagen synes minste at det er gøy å se på en uro som går rundt og har lys.

Back
Topp