Lys lys rosa utflod

Kulenr3

Glad i forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Fikk jeg på papiret i dag. Aldri opplevd før med de tre andre.

Er det heeelt normalt tro?

Får sjekke opp i det om det blir mer rødt eller vondt etterhvert, men har skjønt at det ikke er så uvanlig med en spotting her og der :confused:

Håper det går bra!

Om det ikke blir mer rødt/brunt, så hadde jeg ikke bekymret meg.

Vi har så små blodkar oppi der. Veldig normalt at de er skjøre nå:happy:

Jeg hadde også det rett før uke 6, og når jeg var 6+0 fikk jeg masse brunt/svart "blod". Hatt 2 ultralyd etter dette og alt er fortsatt helt fint. Mista i oktober sist så ekstra bekymret. Hadde ultralyd igjen i dag og er 8+4 :-)

Glemte å si at jeg har også hatt mye smerter, men får bare beskjed om at alt er fint enda ;-)

Jeg hadde også det rett før uke 6, og når jeg var 6+0 fikk jeg masse brunt/svart "blod". Hatt 2 ultralyd etter dette og alt er fortsatt helt fint. Mista i oktober sist så ekstra bekymret. Hadde ultralyd igjen i dag og er 8+4 :)

Ja, i dag har det tatt seg litt opp med brukt og rødt blod. Må ha bind liksom, men er ikke sånn at det renner. Ingen smerter, men ser for meg en spontanabort her nå :nailbiting:

Ja, i dag har det tatt seg litt opp med brukt og rødt blod. Må ha bind liksom, men er ikke sånn at det renner. Ingen smerter, men ser for meg en spontanabort her nå :nailbiting:

Åå nei, håper ikke det :( hvor langt på vei er du? Krysser fingrene for deg!

Åå nei, håper ikke det :( hvor langt på vei er du? Krysser fingrene for deg!

ca 6-7 uker. Har tre friske barn fra før altså, og dette var egentlig en som mannen så gjerne ville ha, og som jeg etterhvert gikk med på. Men nå føles det nesten som karma om det ikke går veien.

Snakket med føden og de kunne ikke gjøre noe så tidlig. Måtte bare se an og avvente.

Så hva gjør man nå liksom? Vet jo ikke om det er en abort eller ikke.

Jeg er lærer og har vært på jobb med klassen min i hele dag. Går å sjekker i friminuttene om hva som kommer.
Huff så uhyggelig. Men går vel som det går uansett, uavhengig av han jeg gjør.

Du kan gå til legen å måle HCG. Om du er over 6+0 så kan de finne hjerteslag, men nå nok på privat UL i såfall.
Føler med deg! :Heartbigred

Du kan gå til legen å måle HCG. Om du er over 6+0 så kan de finne hjerteslag, men nå nok på privat UL i såfall.
Føler med deg! :Heartbigred

Er vel mest sannsynlig spontanabort. Blør godt nå pg har magekramper. Aldri hørt om at spira sitter
etter noe sånt :(

Yes, var som jeg trodde. Tok seg opp i ettermiddag og ut kom en skikkelig klump.
Fra null bekymringer til å ikke være gravid på bare døgnet. Det er SÅ kjedelig!

Back
Topp