Lys eller mørk....

vesla87

Gift med forumet
Jeg må bare spørre dere jenter hva dere tenker... Sambo vil jeg skal beholde håret lyst, (er opprinnelig vanlig kommunefarga som det kalles), men jeg har også fått høre at jeg burde farge det mørkt igjen. Jeg slenger med bilde så trenger jeg litt hjelp til å bestemme meg.

<--------- Bilde av meg med lyst ser dere til venstre

Her er meg med mørkt hår.

Så hva syns dere? Burde jeg fortsette med å lysne/bleike det? Eller skal jeg farge det mørkt igjen?

Håper på svar :P Trenger litt hjelp...

Syns du var veldig fin med begge deler :) Men du kan jo kanskje farge det mørkt igjen også ta noen lyse striper i det? :) Da blir ikkje håret ditt såå ødelagt av bleikingen.. :) Been there, done that..;) 

du kler begge deler, absolutt! men synes du er finest med mørkt jeg :)

ORIGINAL: evamor83

sign[:)]

Med tanke på at du er såpass mørkhåret fra før, kan det kanskje være greit å farge det mørkt. Siden du kanskje ikke får så mye tid til å gå til frisør det kommende året. Ellers kan jeg anbefale lyse striper for å freshe opp litt

Det er ikke anbefalt å farge håret når man er i 3 trimester. Venninna mi er frisør og nekter å farge håret mitt.

Synes du var like pen med begge hårfargene! [:)] Men tenk på at håret også blir bleiket en del i sola i sommer, så hadde hørt med frisøren og tror jeg... For selv om den mørke fargen var veldig fin kan den fort bli blass i sola i sommer. Har jeg hørt fra frisøren før.

Syns du så mer voksen ut med mørkt hår om du skjønner hva jeg mener?[:)]
Selv om du kledde begge delene[;)]

ville hatt lyst til i sommer og farga mørkt til høsten jeg da[8|][:)]

passer kjempefint med begge deler[:D]

Du var fin med begge farger, men syns lyst er finest på sommeren [;)] Så er enig med samboeren din [;)]

ORIGINAL: 1storog1imagen

Hehe, har også fått høre den før, så det er også en grunn til at jeg vurdere å farge det mørkt igjen..;)

ORIGINAL: Malleleo

ville hatt lyst til i sommer og farga mørkt til høsten jeg da[8|][:)]

passer kjempefint med begge deler[:D]

Det var faktisk en lur ide.. ;) Beholder det lyst nå, så når sommeren forsvinner så kan jeg bli mørk igjen ;)

ORIGINAL: vesla87

ORIGINAL: 1storog1imagen

Hehe, har også fått høre den før, så det er også en grunn til at jeg vurdere å farge det mørkt igjen..;)

Hehe[:D] Har faktisk det samme problemet selv, foretrekker at jeg er lys, mens andre sier at jeg ser mer voksen ut med mørkt[8|] Så her får jeg bare se et par år yngre ut[8D]

Du kledde begge deler like godt[:D] Men som de andre her sier,jeg ville også beholdt det lyst i sommer og heller farget det mørkt til høsten[:D]
Dumme meg farget håret brunt for en stund tilbake og jeg gleder meg ikke til brunfargen blir blass og fæl[8D]

ORIGINAL: CLJ

ORIGINAL: evamor83

sign[:)]

ORIGINAL: ventelykke

ORIGINAL: hecate

Det er ikke anbefalt å farge håret når man er i 3 trimester. Venninna mi er frisør og nekter å farge håret mitt.

Hvorfor er det ikke anbefalt? Tenkte å ta noen striper snart. "pønte sæ for 17.mai" [:D]

Men jeg syns også du kledde begge farger, alt kler den smukke, er det ikke det de sier?

Fordi gassen fra fargen kan skade babyen. Synes det er verre at man ikke kan tattoveres jeg da!! [:@] Det gjør jo ikke så vondt.. [:D]

ORIGINAL: ventelykke

Hvorfor er det ikke anbefalt? Tenkte å ta noen striper snart. "pønte sæ for 17.mai" [:D]

Men jeg syns også du kledde begge farger, alt kler den smukke, er det ikke det de sier?

Fordi gassen fra fargen kan skade babyen. Synes det er verre at man ikke kan tattoveres jeg da!! [:@] Det gjør jo ikke så vondt.. [:D]

Men usj.. Ett eller annet må jeg gjøre snart :S Eller får jeg en fin ettervekst igjen... ;) Er det virkelig så skadelig???  

Skal vi dytte på denne og se om connie83 sier det er farlig også? Hun er jo også frisør om jeg husker rett..

Jeg og ville freshe meg litt til konfirmasjon og 17mai.. Alltid kjekt med litt nytt i håret...

stemmer det :P håper på svar da ;)

Back
Topp