Lys brun utflod/spotting 8 dpo- noen som var gravide likevel?

Berlioz

Glad i forumet
Marsboerne2017
Augustlykke 2022 ❤️
Hei!

Jeg spotter vanligvis noen dager før ikm og to dager før stopper det opp og deretter mens på ikm dagen. Spottet litt 6 dpo ( håpet i mitt stille sinn at dette var festeblødning), men i dag 8 dpo kom det bittelitt lysebrunt i trusa igjen. :wideyed: Ingenting 7 dpo. Noen som har spottet i i dpo-land og likevel vært gravide? :rolleyes:

Trenger et håp å klore meg til, da denne pp har vært annerledes enn andre pp, med unntak av spottingen! :oops:

Hører jo stadig om de som til og med har mensen, så det er håp :-) og spotting er veldig normalt når man er gravid :-) ;-)

Hører jo stadig om de som til og med har mensen, så det er håp :) og spotting er veldig normalt når man er gravid :) ;-)

Å, trengte litt oppmuntring! Takk! :rolleyes:

Andre som spottet fra 8 dpo og var gravide?

Å, trengte litt oppmuntring! Takk! :rolleyes:

Andre som spottet fra 8 dpo og var gravide?
Jeg spottet littegrann rundt 6-8dpo. Ga seg vel etter en dag :-) alle tester nå er knall positive og digital 1-2 :-D men ikm er på torsdag, så tørr ikke slippe jubelen løs :p du skal se det går seg til. Svak test 6dpo, blank 8 dpo (la inn håpet litt der) skygge/svak 9 dpo. Alt med bt sine tester. Så tok jeg en ebay test på utvannet kveldsurin, å den var positiv. Sånn positiv at jeg ikke måtte myse, men så en rosa strek :) å digital slo ut 11 dpo :-) hvilke tester har du brukt? Syns ikke noe om bt nå lenger nemlig. Må få høre :D

Jeg spottet 3 dpo, 8 dpo og 10-13 dpo. Testet negativt 10 dpo, men positivt 13 dpo (testet ikke noe mellom 10 og 13 dpo fordi jeg trodde alt håp var ute). Nå er jeg litt over 8 uker på vei, og jeg har spottet i nesten hele graviditeten også. Kanskje er det sånn at dersom man spotter mye i lutealfasen, så blør man lettere i svangerskapet også? Har iallfall ikke vært noe galt med spira. Er nok bare veldig lettblødende der inne :-)

Back
Topp