lys avføring hos en 21 mnd

sydama

Glad i forumet
hos en på 21 mnd gutt. han har hadd det siden lørdagen, og i dag var det veldig mye. Urinen var veldig mørk i dag, men samtidlig så hadde han ikke drukket så mye. leste litt på nette om det, men ble ikke så mye klokere. kan føye på at han kastet opp veldig mange ganger på torsdagen. men ellers har han vært i fin form siden. ikke nå feber. hva kan det være??

ok, tusen takk for svar. er omgansyken jeg trudde det var, men ble usikker når avføringen var så lys. ja, formen her upåklagelig :)

Hva mener du med lys da?

Alt untatt hvit (veldig lys) er "normalt".

Hvit avføring kan også være normalt, spes i forbindelse med sykdom. Men siden det også er symptom på noe som kan være alvorlig, så skal lege alltid kontaktes.

lys, da mener jeg beige ? usikker på skrivemåten. han er jo ellers i strålende form.

Korrekt skrivemåte.[:D]

Vi hadde jo nettopp en slik runde her, og da var det stopp i galleveiene. Men det var så lysgrå at det var omtrent hvit, og ble så helt hvit.

ORIGINAL: Facelift

ok, nei ikke så hvitt.

Det er bra.[:)]

Men det er lov å kontakte lege dersom du har den minste bekymring[:)]

ORIGINAL: ©Smartass

ORIGINAL: Facelift

ok, nei ikke så hvitt.

Det er bra.[:)]

Men det er lov å kontakte lege dersom du har den minste bekymring[:)]

jo skal gjøre dte i morgen uansett. men ville bare forhøre meg litt først. :)

sønnen vår på 8 mndr hadde HVIT avføring, med omtrent bare slim i, og forklaringen var omgangssyken, med for lite næring. Men ta kontakt med lege viss du er usikker.

Back
Topp