Lynraskt forsøk

happysnappy

Forelsket i forumet
Hjelpe meg! Har satt puregon i fire dager og var på UL i dag. Fem eggposer var allerede i ønsket størrelse (16-18 mm) på høyre side, (litt mindre på høyre side: 10 mm), så legen mente jeg nesten ikke rakk å ta mer puregon før uttak. Det blir på fredag. Totalt hadde jeg 10 eggposer, og er spent på hvor mange egg det skjuler seg der inne. Har gått på DHEA og er spent, spent, spent på kvaliteten. Utrolig at jeg ikke har stimulert mer enn i fire dager!!
Regner med at det da blir innsett på dag tre, som er mandag. Det har vi aldri gjort før. TVI TVI til oss! :-)

Jøsses, det er da helt fantastisk.. Håper kvaliteten er super!! Tvi tvi for dere :)

Ja det er helt sprøtt. Og jeg har vært low responder hele veien. Nei, sjekk ut DHEA folkens!

Wow, det må man si var litt av en respons! Håper alt går som planlagt videre og at du blir ruger på superkvalitetsembryo! :)

Jøss - så greit da :)

:signs003

Tusen takk for alle lykkeønskninger jenter! Denne perioden er definitivt den beste. Man er så oppstemt og gira, men om få uker er det hele kanskje snudd. Holder øye med alle her inne og krysser fingre og tær for alle! :-D

Back
Topp