Lyngdal/Farsund mammaer????

Jmd

Glad i forumet
Hei!

Titter innom fra November forumet.
Vi har akkurat kjøpt hus i Farsund og skal flytte i løpet av sommeren/høsten.
Kjenner svært få som bor der, og tenkte derfor å se om det var noen i samme situasjon her på BV. Er det noen av dere som bor i Farsund og/eller omengn som kunne tenke seg en ny venninne?

Jeg er 25 år og samboeren min er 27 og vi venter vårt første barn.
Vi har kjøpt et småbruk på Bjørnestad i Farsund kommune.

Hadde vært så kjekt å finne noen å gå på kafe sammen med og som skal ha barn rundt samme tid som meg så barna kan leke sammen.

Håper det er noen der ute =)

Ingen????

Vi har hytte i Lyngdal om det hjelper? :p

ALT hjelper =D
Blir litt nervør av å tenke på at jeg kansje skulle bli sittendes alene i det nye huset =S Mannen min kjører langtransport, så jeg er mye alene.

Vi flytter i løpet av sommeren. Håper på å være offisielt innflyttet i begynnelsen av august. Hadde det vært av interesse å møtes da?

Jeg er født og oppvokst her og blir nok boende:-) Kjempekoselig plass:-) Har ei jente på 2,5 og venter en gutt i oktober. Vil råde deg til å kontakte helsestasjonen her og forklare situasjonen og melde dere på foreldreforberedende kurs. Vi gikk på det med nr 1. Ikke så mye nytt, men alt var jo så spennende første gang;-) Der treffer du andre (for det meste) førstegangsforeldre som skal ha ca samtidig med deg. Kurset er bare 4-6 ganger men de du er sammen med pleier danne barselgrupper som møtes etter at barna er født. Vi har møttes jevnlig i to år nå:-) Så på den måten blir du jo kjent med andre:-) Nr til Farsund Kommune er 38 38 20 00 så ber du om å bli satt over til Helsestasjonen. De har åpent tirsdag, torsdag og annenhver omsdag tror jeg... Ellers er det mange andre tilbud for mødre og barn her som babysvømming, babysang og annet. Bare å spør:-) Babyer er en fin måte å bli kjent med andre på:-)

Tusen takk for tips =)
Blir nok litt sånne ting når vi får kommet oss på plass.

Jmd skrev:
ALT hjelper =D
Blir litt nervør av å tenke på at jeg kansje skulle bli sittendes alene i det nye huset =S Mannen min kjører langtransport, så jeg er mye alene.

Vi flytter i løpet av sommeren. Håper på å være offisielt innflyttet i begynnelsen av august. Hadde det vært av interesse å møtes da?

Vi er mest sannsynlig på hytta frem til rundt 19 august:) så kan godt få til et treff da.. Og vi reiser en del nedover.. Du blir nok ikke sittende alene, de har vell barselgrupper der som andre plasser:D

Frk.Careface skrev:

Jmd skrev:
ALT hjelper =D

Vi er mest sannsynlig på hytta frem til rundt 19 august:) så kan godt få til et treff da.. Og vi reiser en del nedover.. Du blir nok ikke sittende alene, de har vell barselgrupper der som andre plasser:D

Det hadde vært utrolig kos =D
Håper på å være innflyttet til 1. august, men kommer forhåpentligvis til å begynne flyttingen før =)

Vi har hytte også hytte lyngdal, eller et kvarters kjøring fra lyngdal sentrum ihvertfall :) Men vi har tidlig ferie i år og planlegger hyttetur helt i begynnelsen av Juni, og da har vel kanskje ikke du flyttet enda?

Nei =(
Begyner flyttingen så fort vi får "tommel opp" av kommunen og megler.Litt mye styr når en kjøper gård og trenger konsensjon. Men håper det ikke tar mer enn noen uker.

Har allerede begynt å pakke =D

Men kan si i fra så fort jeg vet når vi flytter =D

Og du Hotstep, om det ikke går i år, er det jo alltids neste sommer =)
Bare sende meg en PM eller noe =D
Er så kjekt å bli kjent med nye folk =D
Og blir jo super gøy for vesla å få leke med gjevnaldrende =D

Mente forøvrig begynnelsen av Juli, men det skjønte du kanskje :)

Regner med du blir temmelig travel med pakking før dere skal flytte, men dersom du skulle ha behov for et avbrekk så bor vi vel i samme kommune fram til dere har fått bevegd på dere :) Vi er tilbake fra ferie rundt den første helgen i juli.

Mannen min kjører langtransport, og jeg er hjemme med sv.penger.
Så jeg har fint lite å gjøre i ukene =/
Bor du her i sandnes?
Hadde vært kjempe kos å møtes for en kaffe eller noe =D

Jeg bor i Sandnes ja. Jeg er i full jobb faktisk (hurra, ble endel bekkenplager og sykemeldingsperioder med forrige mann. Krysser fingrene for at det varer :)) men jeg går turnus og har derfor litt fri på dagtid. Vi kan snakkes når jeg er tilbake fra ferie så ser vi da. 

Er du fra Sandnes? Jeg bor i Stavanger :)

Jepp det er jeg =)
Enn så lenge ;)

Så lenge jeg er her, å går å suller, så er jeg alltid game for en kaffe eller noe om det er andre som går en del hjemme å suller =)

Da er vi 100% innflyttet! =D
Og klar til å treffest om noen er interesserte =)

Back
Topp