Lynende smerte i puppen

Småtten

Flørter med forumet
Jeg har noen ganger en litt sånn lynende, stikkende smerte, særlig i ene brystet. Kjennes ut som noen stikker i det med nåler. Noen som opplever dette? Kan det ha noe med utdrivningen å gjøre tro?

Om det kommer i forbindelse med amming eller når du tenker på babyen o.l så kan det høres ut som utdrivningen ja :)

Jeg har noen ganger en litt sånn lynende, stikkende smerte, særlig i ene brystet. Kjennes ut som noen stikker i det med nåler. Noen som opplever dette? Kan det ha noe med utdrivningen å gjøre tro?
Jeg har det også! Fryktelig vondt. Merker det er verst med en gang baby begynner å sitte, blir litt bedre etter hvert. Jeg har trodd at jeg kanskje har ekstra vondt fordi jeg har silikon innlegg. :-/ så har liksom måtte slått meg til ro med det og at det bare er så vondt. :-/

Kan høres ut som utdrivingen hvis det er i starten av ammingen. Hvis det kommer når du er ferdig med å amme, sjekk om du blir hvit helt ytterst på brystvorta og evt google "raynaulds fenomen amming".

Tusen takk for gode råd :) føler det har bedret seg litt nå. Prøver å ha stort fokus på ammeteknikken, for jeg vet at det er lett å få problemer om man slurver.

Back
Topp