Hei, jeg ble operert for kreft for 4 uker siden i dag, fjernet en del vev og 3 lymfer. Har den siste uken fått stadig mer vondt i et større område rundt operasjonssåret, og fikk i dag konstatert at det høyst sannsynlig dreier seg om lymfeødem. Så jeg må finne en fysio som kan noe om dette og forhåpentligvis ikke har for lang ventetid.
Med 2 små ødelegger dette mye for meg, det er nesten uutholdelig å sitte på gulvet å leke, tidvis vondt å sitte i det hele tatt, kan ikke ligge på den siden, og å kjøre bil er helt grusomt vondt. Noen som har erfaring med det og som har blitt bra? Eller hvertfall fått betydelig mindre smerter i forbindelse med det? Er behandlingen vond?
Med 2 små ødelegger dette mye for meg, det er nesten uutholdelig å sitte på gulvet å leke, tidvis vondt å sitte i det hele tatt, kan ikke ligge på den siden, og å kjøre bil er helt grusomt vondt. Noen som har erfaring med det og som har blitt bra? Eller hvertfall fått betydelig mindre smerter i forbindelse med det? Er behandlingen vond?