Lykken er

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
I dag er jeg så lykkelig! Lillegull er helt fantastisk, mannen er eksemplarisk, hunden er kosete og jeg får sitte i fred og lese blad til sent på kveld etter en kooselig dag med mye kos, latter og leking:) ååå lykken er i dag!

Hva er din lykke?

I dag er jeg så lykkelig! Lillegull er helt fantastisk, mannen er eksemplarisk, hunden er kosete og jeg får sitte i fred og lese blad til sent på kveld etter en kooselig dag med mye kos, latter og leking:) ååå lykken er i dag!

Hva er din lykke?
Latterkrampe med toåringen:-)

Når storebror kler på seg, spiser opp frokosten sin og går ut døra uten de største protestene.

Når barna gir en klissvåt smask på kinnet og gliser fra øre til øre.

Når lillebror setter opp verdens største banan-på-tvers-glis og spreller som en fisk på land av glede over å se mamma etter luren sin.

Når gubben, uten å ha blitt bedt om det, setter oppvasken inn i maskinen og putter skittentøyet i kurven.

Når jeg synger til lille, og hun stopper helt opp, ser på meg med stjerner i øynene og smiler verdens fineste smil ❤

Babylatter ❤

Tilhørigheten som en familie ❤

Når kjæresten koser og herjer med lillegull, og du ser at begge har det like gøy❤ Pappakjærligheten gjør at jeg blir ekstra glad for at akkurat han er pappan til lillejenta mi ❤

❤25/2-13❤

I dag er lykken grøt med banan og bringebær! Lille spiser mer en to skjeer frivillig og gaper for mer! Herlig!!! Av de andre typene har vi ikke fått i henne mer en tre/fire skjeer tilsammen etter myyyye jobb!

I dag er lykken grøt med banan og bringebær! Lille spiser mer en to skjeer frivillig og gaper for mer! Herlig!!! Av de andre typene har vi ikke fått i henne mer en tre/fire skjeer tilsammen etter myyyye jobb!
Ja, den med banan og bringebær er den som er vest likt hos oss. De andre vi har prøvd har gått ned med litt frivillig(?) tvang...

Ja, den med banan og bringebær er den som er vest likt hos oss. De andre vi har prøvd har gått ned med litt frivillig(?) tvang...
her har de andre knapt gått ned! Ikke mye aktuelt å spise brød med pålegg heller! Ingenting går ned utenom mm og frukt...

Den har vi o prøvd :) Og virka som hun likte den! Kjøpte også en med blåbær og pære, men ikke prøvd enda. Liker også semper med mango og eple :)
Men spiser lite enda...

❤25/2-13❤

Den har vi o prøvd :) Og virka som hun likte den! Kjøpte også en med blåbær og pære, men ikke prøvd enda. Liker også semper med mango og eple :)
Men spiser lite enda...

❤25/2-13❤
hvilket merke er den med blåbær og pære? Lille her har fått utslett de gangene hun har fått eple, og det er det jo i nesten alt!! :(

hvilket merke er den med blåbær og pære? Lille her har fått utslett de gangene hun har fått eple, og det er det jo i nesten alt!! :(
Er nestle! Kjøpt i Sverige da..
Så kjedelig å reagere på eple ja :( Er jo nesten ingen som gjør det, så da er det jo i alt som du sier :-/

❤25/2-13❤

Du kan jo også kjøpe havre naturell å blande i litt ferske bær, fruktmos, baby-pæresaft.. :-)

Her hadde jeg i ei jordbær som hadde vært fryst, og det likte lille veldig godt :)

❤25/2-13❤

Back
Topp