Lykken er sort/hvit <3

Når man ikke lenger er naiv, men har opplevd av ting kan hende en selv, så blir det uendelig mye større når alt kjører på skinner. Det må være en herlig følelse, nyt det :-) Synes absolutt man skal å få god oppfølgig når man har behov for det. Det er viktig at mor slapper av og ikke engster seg mer en nødvendig/uungåelig ;-)

Når man ikke lenger er naiv, men har opplevd av ting kan hende en selv, så blir det uendelig mye større når alt kjører på skinner. Det må være en herlig følelse, nyt det :-) Synes absolutt man skal å få god oppfølgig når man har behov for det. Det er viktig at mor slapper av og ikke engster seg mer en nødvendig/uungåelig ;-)
Tusen takk. Nå var mye av oppfølging privat, men vi hadde nok ikke klart oss like bra uten. Vi fant en fantastisk jordmor som virkelig bryr seg og har mye kunnskap. Hun har dessverre den som ga oss de dårlige nyhetene sist, men jeg er glad for at vi valgte henne denne gangen også på tross av slik at vi fikk ei som også kjente til vår historie uten at vi måtte forklare alt.

gratulerer! så bra alt er fint med den lille! og så morsomt å få vite at det var ei lite prinsesse ;)

Fantastiske nyheter!! Gratulerer så mye:):) Selv om jeg var på ul i uke 12 er jeg likevel bekymret for oul, ikke en bekymringsfri tid akkurat.

Back
Topp