S smilefjæs Flørter med forumet 3 Jan 2013 #1 Hei! Jeg ser at vi hører til samme klinikk (Porsgrunn) Hvor langt har du kommet i forsøket? Er det første forsøk?
Hei! Jeg ser at vi hører til samme klinikk (Porsgrunn) Hvor langt har du kommet i forsøket? Er det første forsøk?
*LykkeLoppa* Glad i forumet Februarlykke 2015 3 Jan 2013 #2 Dette er første forsøk jeg starter med spray til søndag, du da?
S smilefjæs Flørter med forumet 19 Jan 2013 #3 Seint svar... jeg har ikke kommet helt inn i forumverden enda.. Er nå to dager siden jeg fikk satt inn et egg..
Seint svar... jeg har ikke kommet helt inn i forumverden enda.. Er nå to dager siden jeg fikk satt inn et egg..
*LykkeLoppa* Glad i forumet Februarlykke 2015 21 Jan 2013 #4 Så spennende starter på spryter tilonsdag sprayveien har vært laaaang hehe. Krysser fingrene for deg!
Så spennende starter på spryter tilonsdag sprayveien har vært laaaang hehe. Krysser fingrene for deg!
S smilefjæs Flørter med forumet 21 Jan 2013 #5 syns hele greiene tar en evighet jeg.. sprøytedagene gikk egentlig fortest syns jeg. Var jo ferrest av de også da..
syns hele greiene tar en evighet jeg.. sprøytedagene gikk egentlig fortest syns jeg. Var jo ferrest av de også da..
*LykkeLoppa* Glad i forumet Februarlykke 2015 21 Jan 2013 #6 Ja kan ikke vente med å komme igang med sprøytene
*LykkeLoppa* Glad i forumet Februarlykke 2015 23 Jan 2013 #8 Har satt to el sprøyter før, og startet på puregon idag