Lykkeliten i januar

MammaNina

Elsker forumet
Siden du er en racer på å finne frem på nettet, har jeg en nøtt til deg! [;)] Klarer du å finne et sted hvor jeg får kjøpt helt hvit marsipan i mindre enn 3 kg kvantum???? Altså, ikke vanlig hvit, men kritthvit marsipan... I challenge you! [;)]

WHAAAAT???? Åssen i svarte %¤&#"(#(¤ fant du det så fort?? Jeg har lett leeeenge! [:@] Menj a! Slik! [:D] Da blir det fiiiiin kake til dåpen! [;)] Tuuuusen takk for hjelpen!

ORIGINAL: cassy

du er helt rå lykkeliten;)[:D]

Ja, det er helt sjukt! Og jeg har lett lenge etter helt hvit marsipan under 3 kg... Og hun finner det på 10 min! [:'(] [;)]

ORIGINAL: MammaNina

WHAAAAT???? Åssen i svarte %¤&#"(#(¤ fant du det så fort?? Jeg har lett leeeenge! [:@] Menj a! Slik! [:D] Da blir det fiiiiin kake til dåpen! [;)] Tuuuusen takk for hjelpen!

hehehehe, trenger madammen noe annet? Bare å si fra [;)]
Bare hyggelig å kunne hjelpe! [:D]

Skal du lage selv? Sukk, tenk å kunne slikt [:D] Flinkesen!

du er helt rå lykkeliten;)[:D]

Jeg og google er bestiser [8D]

hehe ja helt sykt[:D] neste gang jeg leter etter noe spør jeg deg lykkeliten[;)][;)] den kaka di mammanina kommer til å bli knall fin[:)][:)]

No problemo, kjekt å snuse rundt på nettet [:D] 

Håper du legger ut bilde av herligheten MammaNina [;)]

ORIGINAL: Lykkeliten i Januar

hehehehe, trenger madammen noe annet? Bare å si fra [;)]
Bare hyggelig å kunne hjelpe! [:D]

Skal du lage selv? Sukk, tenk å kunne slikt [:D] Flinkesen!

Trenger ikke å være rakettforsker for å lage marsipankake skjønner du! [;)]
Jeg skal lage kukake! [;)] Så ja... Jeg trenger egentlig marsipanfigurer også! Og da selvfølgelig ku! Klarer du den da??

hehe ja helt sykt[:D] neste gang jeg leter etter noe spør jeg deg lykkeliten[;)][;)] den kaka di mammanina kommer til å bli knall fin[:)][:)]

Jeg håper da det! Ikke så vanskelig bare jeg finner kuer... Hehe.. For å lage marsipanfigurer er jeg IKKE god på! [&:]

hmm... sånn type du tenker? eller?

hmm... sånn type du tenker? eller?

Helt riktig! Sånn kake skal Dennis ha i dåpen sin! [:D] Trenger ikke å være helt sånne kuer da, men... Bare det er en ku! [;)]

Vil gjerne slenge inn et tips om at hvis man skal ha helt hvit kake så er det også mullig å lage marshmallow fondant. Er jo ikke marsipan, men mmf er veldig godt å bruke i stedet[:)]

Råstilig! Jeg skal kikke litt rundt på nettet og se om jeg ramler over noe [;)]

hvordan fant du den kaka lykkeliten? søkte på goggle jeg men fant ikke noe jeg[8D] tror ikke jeg og goggle er noe gode venner[8D]

hvilke søkeord brukte du? her brukte jeg "ku marsipan" - og det kom som treff nr 3 eller 4

ORIGINAL: Badeand*

Vil gjerne slenge inn et tips om at hvis man skal ha helt hvit kake så er det også mullig å lage marshmallow fondant. Er jo ikke marsipan, men mmf er veldig godt å bruke i stedet[:)]

Jeg vet det, men smaker høgg! [:'(] Hehe... Og er litt gammeldags, så vil ha marsipan. Men ellers takk for tipset kvakk-kvakk! [:D]

Strålende! Da sitter jeg bare på rompa og venter jeg![;)] Hehe... Neida. Men om du kanskje ikke finner ferdige figurer, så kanskje du finner oppskrift på åssen man lager ei ku... [8D]

Strålende! Da sitter jeg bare på rompa og venter jeg![;)] Hehe... Neida. Men om du kanskje ikke finner ferdige figurer, så kanskje du finner oppskrift på åssen man lager ei ku... [8D]

Ler! [:D] Ikke mye ferdigkjøpte jeg har funnet enda.. disse her er fra en amerikansk nettbutikk, men så kanskje ikke så aaaalt for vanskelige å lage selv heller? Jeg aner jo ikke [8D] Men jakten fortsetter [;)]

Ler! [:D] Ikke mye ferdigkjøpte jeg har funnet enda.. disse her er fra en amerikansk nettbutikk, men så kanskje ikke så aaaalt for vanskelige å lage selv heller? Jeg aner jo ikke [8D] Men jakten fortsetter [;)]

Ja... Jo... Skulle nok ikke være så vanskelig faktisk... Men da må jeg farge marsipan og da! DET er tiltak (og guuud så kjedelig) [8D]

Jeg har trålet hele Cacas rundt faktisk! Der jeg skal kjøpe svart marsipan! Hehe... De lysene har de på Jernia. [:)] Og ja, det er en nødløsning hvis mine ferdigheter med å eventuelt måtte lage en ku, ikke strekker til! [;)]

Back
Topp