Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MammaNina
WHAAAAT???? Åssen i svarte %¤"(#(¤ fant du det så fort?? Jeg har lett leeeenge! [:@] Menj a! Slik! [:D] Da blir det fiiiiin kake til dåpen! [;)] Tuuuusen takk for hjelpen!
ORIGINAL: Lykkeliten i Januar
WHAAAAT???? Åssen i svarte %¤"(#(¤ fant du det så fort?? Jeg har lett leeeenge! [:@] Menj a! Slik! [:D] Da blir det fiiiiin kake til dåpen! [;)] Tuuuusen takk for hjelpen!
hehehehe, trenger madammen noe annet? Bare å si fra [;)]
Bare hyggelig å kunne hjelpe! [:D]
Skal du lage selv? Sukk, tenk å kunne slikt [:D] Flinkesen!
ORIGINAL: cassy
hehe ja helt sykt[:D] neste gang jeg leter etter noe spør jeg deg lykkeliten[;)][;)] den kaka di mammanina kommer til å bli knall fin[:)][:)]
ORIGINAL: Badeand*
Vil gjerne slenge inn et tips om at hvis man skal ha helt hvit kake så er det også mullig å lage marshmallow fondant. Er jo ikke marsipan, men mmf er veldig godt å bruke i stedet[:)]
Råstilig! Jeg skal kikke litt rundt på nettet og se om jeg ramler over noe [;)]
Strålende! Da sitter jeg bare på rompa og venter jeg![;)] Hehe... Neida. Men om du kanskje ikke finner ferdige figurer, så kanskje du finner oppskrift på åssen man lager ei ku... [8D]

Strålende! Da sitter jeg bare på rompa og venter jeg![;)] Hehe... Neida. Men om du kanskje ikke finner ferdige figurer, så kanskje du finner oppskrift på åssen man lager ei ku... [8D]
Ler! [:D] Ikke mye ferdigkjøpte jeg har funnet enda.. disse her er fra en amerikansk nettbutikk, men så kanskje ikke så aaaalt for vanskelige å lage selv heller? Jeg aner jo ikke [8D] Men jakten fortsetter [;)]