Lykkeliten<3

frk.1992

Betatt av forumet
Tenkte jeg skulle prøve meg på en dagbok.
Både for at andre kan se prosessen fra prøvingen til forhåpentligvis gravid og for min egen del, så jeg kan se tilbake på hvordan det er fra periode til periode.
Jeg er ikke en person som pleier og skrive så mye og ofte. Men skal prøve og få det til nå. Har vært inne her en stund og syns det er bra og kunne dele tanker og følelser med andre som er i samme situasjon. Så nå er det på tide med en dagbok:) (håper jeg fikk til og lage en:p)

Jeg kan jo starte med og presentere meg. Er 23 år og har samboer, Fast jobb og vi leier i underetasjen på et hus. :) Vi bestemte oss for å begynne å prøve i februar. Tok siste p-pille 20 februar, fikk bortfallsblødning etter en uke. Hadde en syklus på 34 dager og to på 35. De pp hadde jeg el symptomer som smerter og masse el slim men uten hel på å bli gravid. Forrige syklus var på 56 dager, da kjente jeg ingen ting til el. Du
Denne pp er jeg nå på dag 60 i syklusen og har fortsatt ikke kjent noen ting til el.
Har heller ikke testet etter el. Men tenker jeg venter en stund til før jeg evt kontakt legen min for og høre hva han mener. Tok også en gtest idag som var blendahvit :p nå ble det et ganske langt innlegg, Men dette er da historien om meg:)

Lang dag idag. Først jobb, så ut med jobben og spise. Sitter endelig på toget hjem. Blir hentet av sambo på stasjonen så det passer bra nå

Masse lykke til med prøvingen! :D

Fikk murring nederst i magen i går. Ikke sånn veldig, men kjente at noe skjedde. Idag når jeg tørka meg så var det blod på papiret. Kjenner nå også enda mer mensen smerter. Så da er endelig en 66 dagers syklus ferdig. Håper neste ikke blir så lang:)

Skjønner ingenting jeg.. har fortsatt litt murring men har ikke kommet mere blod en det som var på papiret. Ingen ting i bindet...

Lurer på om jeg kanskje er i nærheten av el? Kanskje litt dumt spm men noen som opplever litt blod på papiret rundt el?? :p

Vedlegg

• 1441642049947.jpg
    1441642049947.jpg
    16,7 KB · Visninger: 73
Lenge siden jeg har skrevet her.
Viste seg og være tr som kom og hun var her i hele 15 (!!!) Dager. Nå er jeg på ny syklus og håper det snart begynner og stabilisere seg. Var hos legen forrige uke og fikk henvising til gyn. Så blir spennende og se hva som skjer der:)

Back
Topp