Lykkeliiiii :)

HønseLovisa

Forumet er livet
jentene i juni13
Har akkurat fått høre fra min lillesøster at hun ska være en av "juli 2013"-jentene ;) Termin med ca 3 ukers mellomrom!!! :D Sprøtt :D

så koselig da :) En venninne av meg skal ha i slutten av mai, så mellom oss er det ca 2uker forskjell. Når jeg gikk med lillemor ble svigerinna mi gravid 3mnd etter meg. Vi fikk jenter begge to og de har masse glede av hverandre i dag. Pluss det var veldig fint å ha en trillevenn :) så er det nok ekstra koselig når det er en søster du skal få dele dette med. kos dere masse med graviditeten sammen fremover :)

Så gøy :)

Så utrolig gøy!:) Hva er oddsen for det da:):) Må være morro å dele svangerskapet sammen med noen, og spesielt noen som er så nær familie:D Er det begges første eller?

Så utrolig gøy!:) Hva er oddsen for det da:):) Må være morro å dele svangerskapet sammen med noen, og spesielt noen som er så nær familie:D Er det begges første eller?

Hun har en gutt fra før, han blir 2 år noen dager før den nye terminen hennes :P Og ja, kjempekos å ha noen å dele dette med! Veldig greit at hun "vet ting" fra før, så kan hun si at det jeg føler og gjør er normalt når jeg egentlig føler meg som en kjemperaring :)

Back
Topp