lykkeligemeg!

lillefixen

Gift med forumet
ORIGINAL: lykkeligemeg

MED lugg, UTEN sminke og med en litt gretten frida på armen

HVORDAN har du klart å få så fin hud i ansiktet??

Bare heldig DNA, eller har du en hemmelighet du vil dele med meg?? [8D]

ho hoooi! det må jeg si. takk!
det er kanskje et resultat av at jeg har brukt særdeeeeles lite sminke siste 4 mnd. lå 1 mnd på sykehus hvor jeg bare gadd å rense huden og klæsje på krem og ferdig med det, og nå etterpå så har jeg ikke orka å fikse meg så masse. forfaller helt! hehe

men jeg drikker enorme mengder vann og bruker en kjempemild rensegele fra dermalogica, ultracalming cleanser ellerno. men kan hende det var et litt heldig bilde også:)
 synes du ser ut som du har fiiiiin hud selv jeg![:)][:)]

Jeg hadde fin hud før i gamle dager.. Men NÅ, derimot..
Dette bildet er så forferdelig at det kommer sikkert til å brenne seg inn i netthinnen din og forfølge deg i drømmene dine i all fremtid, men:

Her viser ikke halvparten en gang. Er helt rød og betent på haken og pannen. Brukte MD formulations rensekrem, men kuttet den ut ettersom det begynte å svi når jeg brukte den [&:] Har egentlig brukt den i flere år og vært fornøyd, meeen.. Sikkert mer sensitiv hud pga. svangerskapet eller noe? Nå vasker jeg meg bare med vann morgen og kveld, bruker seriøst ALDRI sminke, drikker masse vann.. Men det blir aldri bedre. Begynte i svangerskapet rundt uke 25. Sikkert hormonutslett. Men utrolig plagsomt.

Gule tenner og unappa øyenbryn gjør ikke akkurat saken bedre, da [8D]

Føle meg rett og slett HOT for tiden, altså.. ehm [8|]

Jonas var kjempesøt på dette bildet, da [:D] *skryte, skryte*

jeg synes dere var nydelige begge to jeg! det er jo helt normalt å ha litt kviseutbrudd i ny og ne. men hvis du har sensitiv hud så er den ultracalming cleanser fra dermalogica VELDIG mild. kan brukes på øynene også, og jeg kan lukke opp øynene og knikke det inni dem omtrent, uten at det gjør vondt! MD formulations har vel sånn syre i seg, såvidt jeg vet, og den er kanskje ikke så bra for sensitiv hud, nei. jeg har ikke turd å prøve den. men er ikke veldig plaga med feit hud heller egentlig, mer tørr og sensitiv. men tror du ikke at de hormonutsletta går over etterhvert når kroppen er litt mer i gjenge? det tror jeg!:)
men uansett synes jeg du er kjempesøt altså! jeg misunner deg fregnene!!!

og hvis det der er unappa øyebryn så er du HELDIG! jeg har forøvrig så lyse øyebryn at jeg aldri gidder å nappe dem.hehe.

Back
Topp