Lykkeligemeg!

Stredet

Elsker forumet
Hei på deg! Kjekt å se at du er innpå igjen![:)]
Har du vært ute og reist? Hjemme hos mammen?
Alt vel med deg og lille Frida? [:)]

hei! så fint å bli savnet litt[:D] jeg har vært hjemme hos min kjære mor og blitt vartet opp og ned og i mente, så det har vært deilig! endelig hos noen med badekar igjen![;)]
frida har det fantastisk fint, tror jeg, hun sparker mer enn noengang og nå kan man endelig se det godt utenpå også! helt rart! jeg sitter bare og glor på magen ofte og tenker på hvor stort det egentlig er at DER er foten hennes[:)]
alt bra med deg, stredet, og dere her inne?[:)][:)] noe jeg har gått glipp av den uken her?[:)]

Så deilig å bli vartet opp og pleiet litt da [:)]
Her er alt med det samme! Knotten sparker og hikker og mamma'n nyter det [:D]
Har fått vondt i halsen da, og det er litt kjipt men[:-]. Pyttpytt [:)]

Skjønner forresten hva du mener med å sitte å se på¨magen! Jeg faller helt inn i min lille verden når det er slik [:)]. Mannen bare ler av meg han [:)]

Er såååå deilig å være hjemme hos foreldre å bli vartet opp innimellom[:D] Har det sånn eg og-sitter og ser på magen når den beveger på seg, en utrolig følelse[:)]

ja, det er helt rart at en mage kan bety så masse for oss! hihi. men det er jo bare fordi det er nydelig små nurk inni der:) har nettopp fått servert en heisa-fødselshistorie, så nå har jeg å fokusere på det fine ved det her, merker jeg;)
kjedelig med halsvondt! håper det går fort over, at ikke det blir noe influensa av det da. spis sjokolade. det hjelper mot ALT!!![:)][:)][:)]
Hvordan kjennes det ut når bebisen hikker egentlig? ikke kjent enda, tror jeg...!
har savnet dere også! internetten til pappa var nede, men jeg lover at jeg KLØDDE i fingra!

Hikkinga er jevne små "dunk" inni der, du kjenner forskjell på det og spark [:)]. Min lille Knott ligger som regel med hodet godt nede i bekkenet og hikker [:)]

hodet ned allerede altså! jeg kjenner mest spark på høyre side rett nedenfor navelen og på midten rett over, så innbiller meg at hun ligger med hodet rett til venstre og beina til høye. litt småredd for at hun ikke skal legge seg med hodet ned!

Han turner nok litt rundt ennå, men ligger mesteparten av tiden i hodeleie synes det som ja [:)]

Back
Topp