Lykkelig

Ingrid Helene

Lykkelig mamma til Gabriel <3
Har kjent de siste dagene at jeg har vært så fantastisk lykkelig... Prinsen i magen har vært veldig aktiv, jeg har en fantastisk ektemann og ferie fra skolen som betyr at jeg får jobbe i verdens beste barnehage med fantastiske barn og voksne!

Legg meg med et smil om munnen, etter å ha sett på ultralydbilde og hørt hjertelyden. I tillegg våkner jeg på samme måten...

Helt fantastisk følelse!

Så er det tre uker til vi skal inn å se lillegullet pånytt siden vi ble flytta 12 dager i termin.

Flere lykkelige kommende mødre her inne?
Godt å få frem denne siden også, ikke bare det som bekymrer...

Så herlig at du føler deg så lykkelig :) Og ikke minst fantastisk at du deler det med oss! Viktig å fokusere på de positive tingene, de gode følelsene og det fine man har i livet. :) Håper godfølelsen holder lenge!

Nydelig følelse! Kjenner på den jeg også:)

Oh yes, nå er det bare deilige følelser! Ligger i en hotellseng, halvveis gjennom verdens herligste sydenferie, med mannen sovende ved siden av meg og min nydelige to år gamle sønn i reisesenga ved siden av ham igjen. Vi storkoser oss i bassenget hele dagen, og jeg smelter fullstendig av tanken på hvor heldig jeg er som skal få enda en sånn nydelig liten skapning inn i livet mitt ❤❤❤

Back
Topp