Lykkelig

Majalis

Glad i forumet
Juli13-jentene
I dag skulle vi til ultralyd. Jeg trodde det skulle være 2-d som det har vært tildligere, men brått så skrudde legen over på 3-d og da ble det brått veldig rørende. Å se dette lille nurket som vi er vant til å se i 2-d se ut som en baby! Ble så smått "sjokk-skadet" der vi satt, hehe... Nå lever vi bare i lykkerus for nå har vi fått "se" han skikkelig <3

Så utrolig herlig! :-)
Jeg og storesøster så en liten baby idag, og det er da man brått innser hvor fantastisk det er, når man ser de på ultralyd, kjenner bevegelser, og ser babyer i hverdagen. De er jo små mirakler! :-)
I tillegg til å kjenne de fantastiske bevegelsene da! <3
Hvilken uke er du nå?
Jeg tenker å ta 3D ultralyd jeg også, men usikker når det er best.
Var gutten din en o"rdenltig" baby når dere så han nå?

Så herlig! :)

Så utrolig herlig! :)
Jeg og storesøster så en liten baby idag, og det er da man brått innser hvor fantastisk det er, når man ser de på ultralyd, kjenner bevegelser, og ser babyer i hverdagen. De er jo små mirakler! :)
Hvilken uke er du nå?
Fikk beskjed av de jeg skal ta ul hos det var best å ta 3d ul i mellom uke 26 og 30, og da aller helst i uke 28 :)

Så utrolig herlig! :)
Jeg og storesøster så en liten baby idag, og det er da man brått innser hvor fantastisk det er, når man ser de på ultralyd, kjenner bevegelser, og ser babyer i hverdagen. De er jo små mirakler! :)
Hvilken uke er du nå?

Jeg er "bare" i uke 21+3 og ble fortalt at 3-d anbefales rundt uke 27 eller noe... kom derfor som en stor overraskelse på oss :) Vi hadde jo allerede bestilt time til 3-d ultralyd senere i svangerskapet da det er litt kø der vi var i dag. Nå var jo gutten som "alltid" på ultralyd ekstremt aktiv og vi fikk se hele ansiktet hans, føttene, hendene osv... så rett og slett ut som en baby! Vi synes jo å antyde allerede fra det ene bildet hvem han foreløpig likner på i ansiktet, hehe.

Legger inn bilde på "hemmelig forum" så kan de som vil gå inn der og se :)

Back
Topp