Lykkelig slutt!

Elle

Glad i forumet
Marsboerne2017
Vil bare skrive for å gi andre håp!
Vi mistet vår jente i uke 24 oktober 2025.. forferdelig slag i trynet og noe man aldri tror msn skal oppleve!!!
Jeg ble fort grsvid igjen, men mistet i uke 9 i januar 2016.
Juni 2016 visste jeg at jeg var gravid igjen i det vi begravde min veldig nære bestefar...nå håper jeg du passer på oss sa jeg til bestefar!
August ble jeg fryktelig dårlig og fikk tetninger i hoved venene i hodet.. vært mye sengeliggende pga av det, hypermesis og ufattelig dårlig form hele svangerskapet... i tillegg til den store frykten for å miste!
Har ønsker barnet bort flere ganger og vært ufattelig langt nede pga av smerter...
20 januar fikk jeg planlagt keisersnitt.. var forberedt på det verste da barnet kunne ha abstinenser og pusteproblemer pga av sterke smertestillende..
Jeg kjente de tok a ut, og jeg kunne puste godt for første gang på lenge.. også hørte jeg lille Nora gråt!!!! Det hadde jeg ikke trodd!!!
Frisk og rask og helt perfekt!!!!
Jeg var super letta og gråt og gråt!!!
Begge er friske og raske! Dro hjem 3 dager etter KS og er så spreke! De på sykehuset kunne ikke tro det!
Jeg blir bare lykkeligere og lykkeligere for hver dag!!!
Håper dere alle for oppleve det samme!!! Vi har alle vært i gjennom noe man ikke burde trenge, men vi kan klare alt!!! Stå på, det ordner seg for snille jinter!
Mitt lille vidunder var verdt det!
79fec73d48c8c422dabe0983a4d3081b.jpg
 
[emoji178][emoji178][emoji178][emoji178][emoji178][emoji178] Slike gullhistorier gjør godt for oss alle som av ulike grunner har havnet i dette forumet :) Takk for at du deler og bringer håp! Jeg mistet i uke 20 i sommer og er nå snart 17 uker på vei med enda en skatt [emoji169] Føler meg veldig heldig, dette skal gå bra!
Gratulerer så mye med ditt herlige vidunder!
 
Gratulerer med en nydelig liten jente [emoji173][emoji173][emoji173] er gravid igjen i uke 9 etter vi tvillingene døde i oktober. Og er overlykkelig for det, men er også redd for en gjentagelse av det vi opplevde i fjord.. :( så er veldig glad for å lese slike historier [emoji173][emoji173]
 
Jeg bare gråter når jeg er her inne og leser deres historier som viser hvor brutalt urettferdig livet er noen ganger. Jeg er så imponert over dere damer her inne som likevel går videre og prøver igjen med hjertet i hånden. Dere er en stor inspirasjon for oss andre som strever med å få barn, når dere klarer å stå i all denne sorgen og smerten og likevel kommer dere videre i nye graviditeter, ja da tar jeg av meg hatten for dere!

Alle mødre er helter, særlig dere :Heartbigred.

Denne gangen faller det Gledestårer, herlighet for en historie og FOR ET GULL!

Hjertelig tillykke med premien din, din lille skjønneste skatt!

TENK, at du klarte det!

Jeg bøyer meg i støvet :Heartred:flower:Heartred
 
:Heartred Takk for at du deler historien! Er så fint å høre at det har gått bra for andre senere, gir litt mer mot til å prøve på nytt igjen syns jeg. :)
 
Gratulerer så mye med en frisk liten jente! :dummy1: Vel fortjent at det gikk så bra, nyt tiden fremover!

Jeg håper på to streker denne måneden :Heartpink
 
Gratulerer så mye, Elle [emoji173][emoji173][emoji173]
 
Tusen takk alle sammen!!! Og masse lykke til!! Nå føler jeg livet kan fortsette og vi kan se fremover igjen!
 
Gratulerer så mye :)
 
Så bra at det endelig gikk din vei. For en nydelig Jente. Gratulerer så mye :) Jeg har en jente på fem år og er overlykkelig over at jeg har hun. Lykke til videre :-D
 
Fantastisk[emoji173] Gratulerer[emoji4]
 
Back
Topp