Lykkelig og spent

hvis den lille ikke er veldig sjenert skal det visst være mulig å se kjønn da ja :) vi skal på tidlig ul på lørdag.. er da 12+5 og kjempespent på om det går ann å se kjønn allerede da.. vet om ei som var på tidlig ul i uke 12+4 og fikk vite kjønn.. så krysser fingra! :P Har du en magefølelse på hva det blir da? Hos meg stemte magefølelsen på førstemann i alle fall :)

Så spennende :) Vi skal når vi er 13+5 og jordmoren sa at det skal være mulig å se i uke 13, håper vi får vite :)

Jeg klarer ikke å tro på kjønn så tidlig, fordi jenter kan se ut som gutter pga hovenhet.. Men, ja.. Mye som overrasker =)

hvis den lille ikke er veldig sjenert skal det visst være mulig å se kjønn da ja :) vi skal på tidlig ul på lørdag.. er da 12+5 og kjempespent på om det går ann å se kjønn allerede da.. vet om ei som var på tidlig ul i uke 12+4 og fikk vite kjønn.. så krysser fingra! :P Har du en magefølelse på hva det blir da? Hos meg stemte magefølelsen på førstemann i alle fall :)
Magefølelsen sei gutt , då graviditeten med første (jente) var eg ikkje dårlig og kvalm .. No e eg dårlig heile døgnet og spyr store deler av dagen :-/ så får krysse fingrene .. Heldigvis ikkje så altfor lenge å vente :-)

Jeg klarer ikke å tro på kjønn så tidlig, fordi jenter kan se ut som gutter pga hovenhet.. Men, ja.. Mye som overrasker =)

Jeg tok det med en klype salt selv da JM sa det i telefonen, men hun har visst ikke tatt feil med noen av de jeg kjenner. Så litt spennende er det uansett :p

Back
Topp