Lykkelig og redd

NyMamma

Andre møte med forumet
Hei!

Jeg fikk positiv test idag. Jeg har forventet menstrasjon imorgen. På testen står det "Gravid 1-2". Vi er lykkelige, og heldige da dette var første prøveperiode. Men rett under lykken ligger redselen. Jeg er så redd for at noe skal skje. Vil bare at det skal bli uke 12! Andre som har det slik?

Regnet ut at jeg har termin 15. februar, som er samme dag som min kjære mormor ble født. Det var ekstra fint.

Og; du er ikke alene om å være bekymret hvis det er noen trøst [emoji173]️[emoji173]️

Gratulerer :)

Gratulerer[emoji173]️

Gratulerer! Denne perioden er vel et typisk eksempel på skrekkblandet fryd . Bra vi har dette forumet hvor vi kan lufte alle bekymringer, så ikke de rundt oss besvimer av kjedsomhet

Så spennende pc gratulerer!!!! [emoji5] <3
Tror nok de fleste her inne kjenner på det du beskriver ja! :-) Iallefall har jeg det :-P Men synes noen (husker ikke hvem det var eller hvor akkurat nå) skrev noe lurt her en dag, at uansett hvor mye man begynner å prøve å forberede seg på at noe kan gå galt så blir det ikke noe lettere om noe skjer allikevel! Og at det da er bedre å prøve å tenke at det her blir, også glede seg over det isteden det man kan :-) det hjalp iallefall mine negative tanker litt :-)

Tror nok de fleste her inne kjenner på det du beskriver ja! :-) Iallefall har jeg det :-P Men synes noen (husker ikke hvem det var eller hvor akkurat nå) skrev noe lurt her en dag, at uansett hvor mye man begynner å prøve å forberede seg på at noe kan gå galt så blir det ikke noe lettere om noe skjer allikevel! Og at det da er bedre å prøve å tenke at det her blir, også glede seg over det isteden det man kan :-) det hjalp iallefall mine negative tanker litt :-)
Autokorrekturen på mobilen er fantastisk må jeg si :@

Så spennende OG gratulerer!!!

Gratulerer [emoji2] vi har samme IKM og Termin datoer [emoji16] jeg er også redd, men vi må bare prøve å kose oss så mye vi kan [emoji2]

Tror nok de fleste her inne kjenner på det du beskriver ja! :) Iallefall har jeg det :p Men synes noen (husker ikke hvem det var eller hvor akkurat nå) skrev noe lurt her en dag, at uansett hvor mye man begynner å prøve å forberede seg på at noe kan gå galt så blir det ikke noe lettere om noe skjer allikevel! Og at det da er bedre å prøve å tenke at det her blir, også glede seg over det isteden det man kan :) det hjalp iallefall mine negative tanker litt :)

Du har helt rett. Jeg skal prøve å bare være positiv og glede meg. Det er lov å være lykkelig.

Det er litt trøst, ja :) Jeg prøver å være positiv, jeg. Får jo ikke gjort noe mer unansett.

Nei, det er det som er, man får ikke gjort noe annet enn å smøre seg med den berømte tålmodigheten og prøve å tenke at det går bra <3 noe det jo i de aller fleste tilfeller gjør! :)

Back
Topp