Lykkelig mamma for første gang

Her var en dagbok jeg ikke har fått med meg ;)

Så godt at du fikk sjekket at alt var i skjønneste orden med lille i magen.
Skal dere vite kjønn på oul?
Hvordan er formen din? Leste at du slet litt med å være dårlig tidligere.
 
Her var en dagbok jeg ikke har fått med meg ;)

Så godt at du fikk sjekket at alt var i skjønneste orden med lille i magen.
Skal dere vite kjønn på oul?
Hvordan er formen din? Leste at du slet litt med å være dårlig tidligere.

Ja det var en lettelse at alt var i orden. For å være ærlig var ikke kjønn i tankene mine en gang da vi var på vår første UL. Det eneste som betydde noe var om den lille hadde det bra!
Og etter det har den opplevelsen preget meg ganske mye. Så før vi skulle på OUL så hadde jeg bestemt meg, vi skal ikke vite kjønn! Den klarte vi å holde også, det er ikke viktig for oss hvordan kjønn det blir. Dessuten, tenk så hyggelig overraskelse å få på fødestua! Den lille var skikkelig aktiv, så aktiv at jordmor slet med å få gode vinkler da rakkeren hele tiden flyttet på seg. Vi lo og gråt om hverandre :) Jeg fikk en ny innkalling til UL i uke 32 da morkaka lå for langt ned mot livmormunnen.

Formen min er blitt mye bedre! ingen plager som jeg hadde i første trimester. Har slitt litt med å være trøtt, sliten og svimmel. men nå føler jeg at dette også er blitt litt bedre. Forrige uke var jeg på trening og syklet til jobben 3 ganger!
 
Så bra at formen er bedre :)

Må være kjempe spennende å ikke vite kjønn. Jeg klarer ikke la være :p Jeg er så grådig nysgjerrig:laughing002:laughing002:laughing002
 
Back
Topp