LYKKELIG etter Ultralyd

2+1=4

Blir kjent med forumet

Jeg har vært så redd for at noe skulle være galt igjen, da jeg ikke har hatt mange symtomer enda... sist hadde jeg ingen symtomer og da mistet jeg! :(

I dag var dagen kommet hvor jeg skulle på tidlig ultralyd (uke 6+5) for å sjekke at alt  var som normalt. Jeg gruet meg og det knøyt seg i magen min. Tanken på å få beskjeden om at det ikke er liv igjen, gjorde meg dårlig, og jeg skalv idet jeg la meg i stolen. 

Tårene presset på da jeg så et bankende hjerte på skjermen hos legen. En bitteliten kropp på 1 cm med et hjerte som banket kjempe fort og jeg så til og med antydning til armer og bein. Min lille baby <3

Legen målte og estimerte meg til å være 7+2 i dag. Altså 4 dager lengre enn min menstermin sier.
Jeg er så LYKKELIG at jeg ikke har ord, og har bare gått og smilt fra øre til øre i hele dag:

Nå håper jeg bare for Guds skyld at den klamrer seg fast og fortsetter å vokse seg stor og sterk til vi sees i februar!


emoticon
 
Så utrolig koselig å høre!!! :) Herlig :) Da kan du puste rolig ut! Skal på ul om 2.5 uke jeg..gruer meg veldig,men håper vi får se et bittelite hjertet da <3>
 
ååh ja det var så utrolig godt <3 Vi skal på kontrolltime igjen om 2 uker så håper fortsatt alt ser ok ut da og! :)

Gratulerer til deg også, og lykke til på ul! 
 
ååå så heldig du er. kjenner hormonene presset ut en tåre for jeg ble så rørt og glad på dine vegne. hehe
jeg har tenkt meg på ul og, men ikke før om noen uker tenker jeg. håper jeg får se ett (eller flere;)) bankende hjerte også :)
 
Så bra :) Glad på dine vegne!
 
hehe så søt du er. Tusen takk! ja hormonene løper løpsk om dagen. Kan jo begynne å gråte av den minste lille ting! :)))
Lykke til når det er din tur med UL! :D

potetskrell skrev:
ååå så heldig du er. kjenner hormonene presset ut en tåre for jeg ble så rørt og glad på dine vegne. hehe
jeg har tenkt meg på ul og, men ikke før om noen uker tenker jeg. håper jeg får se ett (eller flere;)) bankende hjerte også :)


 
Tusent akk for det! :)

Bortevekktiluketolv skrev:
Så bra :) Glad på dine vegne!


 
så godt å høre at alt så bra ut. husker godt den følelsen i forrige graviditeten når jeg vi var på tidlig UL i uke 12. Så et lite vesen med bankende hjerte, armer og ben. Nydelig! <3
 
Åh så herligt!!!! emoticon

Jeg skal på ultralyd på onsdag.. Grugleder meg!!!
 
Så hærlig å få en bekreftelse på at alt er bra :-) Jeg har også vært på tidlig ultralyd i dag og så også et bankende hjerte:-) er 7+2 i dag:-)
 
Jaa helt fantastisk!!! Anbefales ;) hehe.
Så utrolig godt å se det hjertet. Kontroll igjen om 2 uker, så håper ting fortsatt ser bra ut da! <3

*Frk.Rødhette* skrev:
åååh, så herlig :)
Må være en fantastisk opplevelse, å gå på tidlig ul. Litt små sjalu :P
Men så godt at du fikk bekreftelse på at babyen din har det godt <33


 


Soul skrev:
så godt å høre at alt så bra ut. husker godt den følelsen i forrige graviditeten når jeg vi var på tidlig UL i uke 12. Så et lite vesen med bankende hjerte, armer og ben. Nydelig! <3

fantastisk følelse <3 beste i verden
 


Anita_87 skrev:
Så hærlig å få en bekreftelse på at alt er bra :-) Jeg har også vært på tidlig ultralyd i dag og så også et bankende hjerte:-) er 7+2 i dag:-)

Gratulerer så mye til deg også! Da er vi omternt like langt på vei vi da :) Så godt å se at alt står bra til der inne. Når skal du på kontroll igjen da??
 


*Angels* skrev:
Åh så herligt!!!! emoticon

Jeg skal på ultralyd på onsdag.. Grugleder meg!!!

åå så spennende. Jeg ønsker deg massevis av lykke til! :)  gi oss et pip om hvordan det gikk da:)
 
Back
Topp