Svar på tråd

PP2 CD 25 8 DPO

Fremdeles negative tester og bare litt symptomer nå, slutta å fryse i dag tidlig så da er nok tr her om noen dager vil jeg tru. Ikke så kvalm lenger heller og generelt lite symptomer på noe. Skal ikke være super negativ ennå, men blir nok å gå videre inn i neste IKM gruppe også håpe på en nydelig liten førjulsgave❤️ Jeg kjenner at det ikke har så mye å si på når tid på året en blir født, foruten bhg plass da. Men har ei jente fra før som er født prematur og helt i slutten av des, og hu henger ikke mye etter. Som jeg og samboer prøver å tenke er at det klaffer når det klaffer, kroppen min har vært igjennom noe stort når vi mista og den trenger tid til å komme seg igjen. Satser nå på at alt grumset kommer ut med neste blødning og at da er alt klart for en ny spire. Flere EL- og g tester er bestilt og på vei i posten for å være klar til nesteprøveperiode❤️

Nå blir det å glede seg til kick off med fotballen og glede seg masse til at jeg kan være med på å spille kamper i vårsesongen. Samtidig begynner vi flytting av mine foreldre til leilighet neste helg og vi tar over gården etter den kort tid etter de har flytta, så mye å glede seg til fremover.

Men jeg gir som sagt ikke opp håpet helt ennå, er jo bare 8 dpo, så fortsatt tidlig. Men prøver å ikke få en altfor stor fallgrop

Back
Topp