PP2 - CD 15
I dag var jeg en tur hos gyn for å sjekke at alt var ok. Grua meg litt og vært litt usikker i det siste på når EL kommer da testene har vært lave. Og at jeg ennå ikke har klart å bli gravid ennå, selv om jeg vet at det kan ta tid. Symptomene har tatt seg opp og EL-Slim har heldigvis meldt sin ankomst
Fikk bekreftet at jeg skulle ikke ha noe problem med å bli gravid innen kort tid, men at jeg hadde vist litt grums igjen som han mente kom på neste mens om ikke jeg skulle bli gravid på denne syklusen.
Fikk beskjed om å ikke ha noe håp for denne syklusen pga grumset, men samtidig så han en eggløsning på venstre side som kunne skje i løpet av 48 t ca. Hormoner og slimhinnene mine så veldig fine ut og alt ligger til rette for at noe skal skje, men kun dette grumset da etter senaborten som ligger igjen og derfor hadde jeg hatt heftigere blødninger enn jeg pleier.
Har også masse gode egg på høyre side også, så ingenting skulle være negativt. Så fikk beskjed at i løpet av våren ville jeg klare å bli gravid igjen