Lykkedag!!!!!

snopeguri

Elsker forumet
Fantastisk med positive tester i dag! Gratulerer til LBB og ElinR!!!!!!!!!!!!!!

Til dere andre så vil jeg benytte anledningen å sende over litt babystøv!! 

For dere som ikke husker meg så kan jeg fortelle at jeg var en av de heldige som ble gravid i IVF-køen, så jeg vet hvordan det er å vente. Ikke gi opp! Det ordner seg!!!!!!!!!!!!!!!![:)][:)][:)] 

Lykke til ALLE sammen!

Klem fra snopeguri!

Takk for babystøv[:)] Trenge da no i rugeperioden[;)]

Og fantastisk med to positive testar i dag! Me kommer alle etter før eller seinare[:D][:D]

ORIGINAL: snuppis30

snopeguri: wow 21 uker på vei allerede....tiden flyr [:)] Pent bildet av deg i avataren din [:)]

Takk for det! Ja, tiden flyr virkelig! [:)] På godt og vondt.... hvordan går det med deg da?

ORIGINAL: snopeguri

snopeguri: wow 21 uker på vei allerede....tiden flyr [:)] Pent bildet av deg i avataren din [:)]

Takk for det! Ja, tiden flyr virkelig! [:)] På godt og vondt.... hvordan går det med deg da?

Jeg er forkjølet for tiden men ellers går det bra med meg [:)] Kan jo innrømme at jeg er små lei av hele prøvinga egentlig. Jeg har gått på Provera i en uke (sluttet forrige mandag), og venter fortsatt på TR [:'(] Jeg tenkte jeg ringe gynekologen i slutten av uka hvis TR ikke kommer. Uten TR så får jeg ikke gått videre til andre pergokur [:'(] Det skal bli mitt siste pergokur siden jeg har så dårlig eggstokker.

Venter fortsatt på TR? Når skulle du hatt den da? Har du testa?? Uansett er det nok godt å være inni et system, det syntes ihvertfall jeg. Skjønner at en kan bli lei prøving innimellom, men hold ut![:)] Håper neste pergokur fører frem da! Krysser alt jeg har for deg! (Det blir 20 fingre og 20 tær, gode odds med andre ord[;)])

ORIGINAL: Serene

Takk for det snopeguri[:)]
sniffer til meg babystøv alt jeg kan[:D]

Back
Topp