Lykke

Skal se litt på den siden.

Tusen takk for tipset Lille trille09 [:)]
 
Hei du!
Jeg har ikke vært inne på dette forumet på kjempelenge, men nå leste jeg hele tråden din. Gratulerer så masse med ei herlig lita jente[:)] Du hadde ikke et helt knirkefritt svangerskap skjønner jeg, men det er vel glemt nå[:D]
Håper dere får kosa dere kjempemasse. Nyt tiden[:)]
Og en riktig God Jul til deg og dine[:)]
 
Hei Amamma og alle dere andre som gidder å lese det jeg skriver [:)]

Synes svangerskapet gikk veldig greit frem til ca uke 33, men som du sier alt er glemt nå [:)]
Får ikke tid til å inn her så mye nå lenger men får snikt meg litt inn av og til.

En ting er at man er bekymret når babyen er i magen men det er jo ingenting i forhold til når de kommer ut!!
Har heldigvis roet seg litt nå [:)]

Håper dere alle får en riktig god jul [:D]
 
Gratulerer så mye med prinsessen[:D]
 
hei hei
Gratulere så mye med prinsessen
Jeg er så sjelden her men nå leste jeg hele tråden
Håper dere har det bar flott[:)]
 
Tusen takk undrendeigjen [:)]

Det er ikke så ofte jeg får vært innom nå, men alt går veldig bra med oss.
Jeg har begynt å trene igjen og vi begynner så smått å få inn rutiner. Det er deilig å få de på plass [:)]

Noen som kan forklare meg hvordan dere får til alle de fine signaturene?
 
I dag har presten vært hjemme hos oss og hatt dåps samtale.
Det var helt greit. Litt uvant at han kom hjem til oss, men var jo greit å slippe å ut i dette dritt været [:)]

I morgen skal vi på helsetasjonen og få vaksine. Mannen og storebror gruer seg veldig på hennes vegen.
Det er godt hun er blitt så god og rund så ser det ikke så galt ut når de stikker.... Håper jeg [:)]

Håper dere alle har en fin dag!! [:D]
 
I dag lo hun høyt for første gang. En helt utrolig deilig lyd [:D]

På 3 mnd kontollen veide hun 6430 g og var 59 lang. Hun begynner å bli stor [:)]
 
I dag har vi hatt dåp for lille snuppis. Hun oppførte seg helt eksemplarisk og det gjorde mannen også [:)]
Selskapet var kjempe koselig og alle var fornøyde.
Snuppa fikk kjempe masse fint. Det var smykker, armbånd, sparebøsser, teppe osv [:)]

Var deilig å komme seg hjem og slappe av. Var trøttere enn jeg hadde trodd jeg skulle bli.
Snuppa var også helt skutt. Hun sovnet halv åtte i kveld [:)]

Godt natt alle sammen [:)]
 
for en koselig tråd, har lest hele. godt å se at det kom ut en velskapt lita jente og at det gikk bra med deg :)
 
Nei nå var det lengesiden jeg hadde tilført noe her [:)]

Snuppa har nå lært og snu seg og da skal hun gjøre det hele tiden. Er kjempe gøy [:D]

I dag var vi i svømehallen for første gang. Var litt spent på hvordan det skulle gå for hun er ikke sånn kjempe glad i å bade her hjemme.
Først var det kjempe rart med dusjen. Litt usikker på om det var greit men hun grein ikke.
Når vi kom i vannet var hun først kjempe forskrekket. Det var mange folk å se på og vannet skvulpet. Etter hun hadde ligget på ryggen en liten stund begynte hun å sprelle med armer og bein. Da kom det bare et stort smil fra henne. Dette var kjempe gøy [:D]
Alt var gøy til vi skulle ta på tøy igjen. Det var ikke gøy [:(]

Når vi hadde fått på tøy og fått litt mat ble man jaggu trøtt. Hun sov kjempe lenge etterpå.
Vi må helt klart snart ut og svømme igjen!!

Håper dere alle har en god helg [:)]
 
Gratulere med jenta. jeg er selv 39år og gravid. spennede tider[:)]
 
Tusen takk Yoda39 [:)]

Så spennende med en liten i magen! Når skal du ha?
 
Ser jo forresten at du skal ha i november.
Var vist litt trøtt i dag. He he... [:D]
 
I går var snuppa mi 5 mnd
Tiden går så alt for fort men hver alder har sin sjarm [:)]

Snuppa er kjempe flink og ruller fra rygg til mage. Hun prøver å ta etter tåsene sine når hun ligger på ryggen. Mor og far er kjempe stolt [:D]

Til fredag skal vi på kontroll og få siste sprøytene. Det skal bli deilig å bli ferdig med. Etterpå skal vi i svømmehallen en tur [:)]

Jeg var og kjøpte festdrakt til henne. Kjempe fin!!! Skulle lagt ut bilde men var ikke så flink at jeg klarte det [&:]

Håper dere alle har en fin kveld!!

Også må jeg bare si gratulerer med dagen til mamman min som er 65 år i dag
 

Nå var det lenge siden jeg hadde skrift noe her.

Snuppa mi har blitt 6,5 mnd. Tiden går alt for fort men hver alder har jo sin sjarm emoticon

Hun vil ikke rulle fra mage til rygg men ruller fra rygg til mage. Hun "står" på strake armer når hun ligger på magen. Så har hun fjeset i gulvet, fua i været og spinner med beina. Hun er blid nesten hele dagen. En skikkelig solstråle emoticon

Så sutter hun på tommelen emoticon  Er veldig søtt men ikke så praktis. Hun gjør det ikke så mye så det er greit.

Håper dere alle har en fin kveld så skal jeg prøve å få oppdatert litt ofterer emoticon

 
Back
Topp