Lykke

Hvis prinsessa kommer nå er hun ikke prematur

Har begynt å få mye murring om natta. Litt på dagen også men ikke så strekt som om natta.
Krysser fingrene for at det snart skjer noe, av seg selv [:)]

En uke til jeg skal inn for å bli igangsatt....

Håper dere alle får en fin kveld [:D]
 
Var og snakket med JM i dag.
Fortalte hvordan jeg gruet meg til å bli satt igang med denne ballongen.
Har tenkt mer på den ballongen enn på selve fødselen faktisk.

JM var kjempe snill og forståelsesfull. Hun fikk ordnet så vi ikke skulle bruke ballong men sette inn sånn modningspille i stede. Føler meg mye bedre nå [:)]

I morgen er siste dag på jobb før permisjonen. Skal bli deilig [:)]

God natt til dere alle [:)]
 
Snart har du prinsessa di her!
Gleder meg på flere oppdateringer [:)]
 
Så spennende da...har følelsen friskt i minne[:D] Masse lykke til....
 
Da sitter en liksom bare her og venter....

Er veldig spennende. Tankene er alle veier. Alt fra gruer seg til gleder seg,men sånn er det vel for alle [:)]

I noen dager nå har jeg hatt vondt i korsryggen og litt sånn mensen smerter men ikke noe mer enn det [&:]

Rart og tenke på at om en uke så er hun helt sikkert her [:D]

Håper dere alle får en fin helg og tusen takk til Sebby og Lille trille 09 [:)]
 
Da var jeg på føden.
Har fått satt inn to piller med noen timers mellomrom. Sitter bare og venter nå. Det har begynt å murre litt men ikke noe mer enn det.

Jeg er ikke den tøffeste her inne så synes ikke det var veldig greit med de pillene. De skal fellamæ langt opp!!!!
Men nå er to unnagjort men det blir vel fler i morgen kan jeg tenke meg...[&:]

Gleder meg veldig til å bli ferdig så vi kan begynne livene våre sammen alle sammen [:)]
 
12.11-10 kl 12:12 kom jenta mi endelig

Hun ble forløst ved hjelp av keisersnitt. Veide 3890 g og er 50 cm lang.
Verdens fineste jente
 
Gratulerer! Så koselig! : ) Takk for at vi har fått følge deg hele den lange veien! Nå får du bare nyte den lille!
 
Gratulerer så masse med prinsessa di!!
 
Å være småbarnsmor er virkelig et liv fult av bekymringer!!
Jeg er kjempe redd for at det skal skje noe. Virkelig redd hele tiden [:(]

I dag har hun gulpet opp all maten hun har spist til de to siste måltidene og hun har løs mage. Stakkars lille tuppa mi [:(]

Vi var på helsestasjonen for å veie henne i dag for å se at hun begynner å legge på seg, men hun hadde bare lagt på seg 30 g siden fredag. Vi skal ned igjen til torsdag og veie.
Er sååå bekymret!!!
Var ikke sånn bekymret med førstemann.....

Får håpe alt ordner seg snart og at hun blir helt frisk og fin igjen!!!
 
Her fikk jeg jo 3.jenta for snart ett år siden og GUUUUUUD jeg var så bekymret hele tiden.
-Skal hun puste slik
-Skal hun ikke baise snart
-er det bra å sove såååååå lenge
- det er aaaaaalt for kald til henne
-får hun nok mat

SÅE....jeg kjenner igjen meg i deg akkurat nå gitt!!
De 2 første var plaaaaankekjøring i forhold [8D][8D]
 
Godt å høre at det ikke bare er meg [:)]

Går veldig opp og ned med hva man bekymrer seg for!

Det som plager meg litt er at de på nyfødt posten sier en ting og de på helsestasjonen sier noe annet. Hvem skal man høre på??

Føler det går bedre i dag heldigvis.
Sambo er kjempe flink og hjelper masse til. Dette er noe helt annet enn å være alenemor [:)]
 
ORIGINAL: Dessi

Det som plager meg litt er at de på nyfødt posten sier en ting og de på helsestasjonen sier noe annet. Hvem skal man høre på??

Sambo er kjempe flink og hjelper masse til. Dette er noe helt annet enn å være alenemor [:)]

 
Åh, der har jeg også vært! Fikk en beskjed den ene plassen og en annen beskjed den andre plassen.
Det endte opp med at jeg begynte å høre på magefølelsen min og la være å ringe dem.
 
Så kjekt at samboer trør til [;)]
 
Vi har bestemt for å følge magefølelsen vi også. Hun spiser jo så vet hun får i seg mat [:)]

På torsdag var vi igjen og veide henne. Hun hadde bare gått opp 5 g. Men det var opp og ikke ned så får se det positive i det.

Hun har bæsjet masse ved hvert måltid. I dag har hun plutselig ikke bæsjet nmoe. Er det normalt?

Noen som har noen råd når det kommer til sånne bære seler / skjerf?
 
Vesla her baiset bare hver 3. dag hun, til min store bekymring [8|], helt vanlig ifl helsesøter, kan faktisk gå opptil 14 dager hvis de får mm, med mme er det vanlig å baise hver dag visstnok.

jeg brukte en Moby Wrap til vesla. Den likte hun veldig godt frem til hun ble for nysgjerrig. Der sov hun mange dupper og jeg ammet henne mens jeg gjorde husarbeid [:D][:D]
Jeg trenger ikke min mer, du kan godt få kjøpe den hvis du bestemmer deg for at den kan være det riktige for deg. Ellers finnes det manduka (litt usikker på stavemåten) bæresele som er veldig populær. Du kan jo google de 2 og se hva du liker. YouTube har mange videoer med knyteteknikker som er nyttige [:)]
 
Takk for svar lille trille09 [:)]

Snuppa mi får mest mme men prøver å amme litt også men hun er ikke så glad i pupp..

Skal gogle og se hva jeg finner ut av.
Mye skal du ha for din?
 
Se på tettinntil.no for mye info om bæretøy forresten


Tenkte 300.- inkl porto [:)]
Jeg har denne fargen [:)]

 
Gratulerer så masse med prinsessa Dessi[:D]....
 
Back
Topp