Lykke

Snart3barn

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Det har vært 16 tunge uker hittil, med altfor mye kvalme og oppkast, men nå begynner jeg å kjenne på lykken over å være gravid. Vi har to gutter fra før og dette blir vår lille attpåklatt som ikke var planlagt, men som nå er så inderlig ønsket av oss alle. Å vite at dette er siste gangen jeg skal gå gravid gjør at jeg nå nyter hvert spark og den voksende magen :Heartred Jeg føler meg utrolig heldig som får oppleve dette igjen, det er virkelig et lite mirakel å kunne bære fram sitt barn, og absolutt ikke noe man skal ta for gitt :Heartpink

Nå sitter jeg i sofaen og kjenner den lille i magen dulter forsiktig - helt magisk :love7

Så herlig :Heartred godt du er kvitt kvalmen og endelig kan nyte og kjenne på gleden:)

Så deilig! Har det på samme måte som deg. Er tredjemann og har slitt med kvalme og oppkast hver dagen siden uke 6-7.. nå har jeg hatt to oppkastfrie dager og kan endelig begynne å kose meg litt og se fremover.

Så herligt!![emoji4] Føler med deg, har det sånn enda og Gleder meg til kvalmen og oppkast roer seg ned, er baara 18+3..

Back
Topp