Lykke!

FlowerGirl

Betatt av forumet
Svigermor spurte meg i dag om jeg hadde sett på noe til babyen som jeg hadde lyst på.. Jaa ier jeg, har sett alt mulig, men er begynt å spare til vognpose da jeg vil ha en risarosa pose:) hun ville gjerne se hvordan disse så ut.. I d samme hun så bildene sa hun, du ska få den hos meg, bare bestill så skal jeg betale den!! Wooow:) synes det var veldig snult gjort jeg!!:) gleder meg til å ha vært på ultralyd.. Skal bestille etter det;-) wihiii:):)

Heldig ❤ :) de posene er super søte!! ;)
Lurte på om jeg skulle klare å strikke og sy en selv :p om jeg har hodet med meg :p

RisaRosa-posen er kjempefin! Og den er jo ikke så mye dyrere enn en annen kjedelig pose? Vi betalte 2000 kr for vår vinterpose, og den er ganske kjedelig svart og brun :-) Men da vi kjøpte den så var det bare grå/rosa og grå/blå å velge i hos RisaRosa, og siden vi ville ha flere barn så ble det så dumt å kjøpe en så dyr pose som man måtte ha byttet ut til nestemann alikevel, men nå vurderer jeg å være mindre økonomisk og koste på meg en slik til nestemann alikevel, foooor gutten vår bruker jo fortsatt pose han og, så da må babyen uansett få ny :-)

Åh, så heldig du er! De posene er jo bare helskjønne =D Her blir nok samme vognpose som vesla brukte tatt i bruk igjen...

Back
Topp