lykke til

edurt

Betatt av forumet
lykke til alle sammen. [;)] håper det er fulltreffere hos flere av dere.[:)][:)][:)] synes dette er veldig spennende, føler meg ikke så alene, får mange gode tips og råd som jeg kansje får bruk for. tvi tvi[;)]

jeg har lært ganske mye og fått mye tips siden jeg ble med på dette forumet![:)] glad jeg fant dette jeg [:)]

jeg og[:)] litt avhengig spør du meg..[:D]

ja, avhengig blir man, det skal jeg si deg.. må innom flere ganger om dagen

Nei edurt du er ikke aleine om dette! Vi er alle med hverandre her og det er så godt at alle er med!!!

hei er nu innom igjen. ente gang i dag[:D] må lese og skrive litt innimellom. har ikke vært så lenge her men trives veldig godt med dere alle[;)] littt mere spennende og gå og vente på sammens med dere. og ha noen og fortelle det til når man da en dag kan rope hipp hurra[:D]

har nok bekymret meg en god del, men når jeg ser at det er mange fler som har prøvd lengere enn meg så tar jeg det ikke såå hardt at det har gått ett år. trudde nesten det var "unormalt" å gå så lenge, men ikke nå mer,phu.. så da er vi mange der ute som venter på en liten engel som er så velkommen hit[:)]

Godhjerta. Når skal du teste deg? Jeg er så spent. Kjenner ingen menssymptomer. Har ingen utflod. Er såååå spent, men er sikkert ikke gravid! Det jeg reagerer litt på er at jeg hadde murringer i livmorområdet 1 uke etter el. , men nå kjenner jeg absolutt ingenting der nede. Ingen ømme bryster heller, men tappen har jeg ikke undersøkt. Har ikke kjent på den i det hele tatt.

Lykke til alle sammen...måtte bare si det igjen.

Jeg koser meg her inne, og prøver å være innom når jeg har tid...tenker på hvor hekta jeg kommer til å bli når jeg begynner å prøve..Foreløpig er jeg bare inne som "støttemedlem". Jeg lærer jo utrolig masse, og det er så kosleig å bli kjent med dere alle!!

Tusen takk for at dere er så supre alle sammen!!

M

Takk, takk[:)]

hvor leng venter dere til dere tester?

Back
Topp