Lykke til videre

_tredjepåvei

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberbarna 2019
Marsboerne 2023
Her stoppet min ferd denne gangen. Andre graviditet, og første SA.
Etter 5 lange dager med stort sett spotting og små blødninger tok det seg opp i dag og jeg mistet.
Jeg var knapt 5 uker på vei. Jeg satser på å bli gravid igjen snart og at spiren holder seg fast neste gang.
Jeg gleder meg på deres vegne for fine juli barn❤️❤️

Så trist og god klem til deg :Heartpink Eg mistet i uke 5 før denne spiren og denne satt med en gang etter så håper det går fort for deg å

Nei, så trist å lese!! Ta vare på deg selv, og håper spiren sitter snart for deg :Heartred Mange gode styrkeklemmer:Heartred

Så trist å høre :( Ta vare på deg selv fremover!

Så trist å lese :( ta vare på deg selv, og lykke til videre. En stor god klem sendes deg :Heartbigred

Sniker fra juni.
Veldig trist å lese! Lykke til videre:Heartred

Jeg fikk påvist MA idag da det ikke var noe liv på ul, skal inn på mandag pg få hjelp til abort.
Så vet desverre hvordan du har det!

:Heartbigred

Her stoppet min ferd denne gangen. Andre graviditet, og første SA.
Etter 5 lange dager med stort sett spotting og små blødninger tok det seg opp i dag og jeg mistet.
Jeg var knapt 5 uker på vei. Jeg satser på å bli gravid igjen snart og at spiren holder seg fast neste gang.
Jeg gleder meg på deres vegne for fine juli barn❤️❤️

Det var trist lesning. Lykke til videre, håper neste spire kommer raskt!

Uff så trist! Ta vare på hverandre, og lykke til videre! :Heartred

Sniker fra juni.
Veldig trist å lese! Lykke til videre:Heartred

Jeg fikk påvist MA idag da det ikke var noe liv på ul, skal inn på mandag pg få hjelp til abort.
Så vet desverre hvordan du har det!

Ånei, uff... så utrolig trist for deg også!
lykke til, til deg også❤️❤️

Det var kjempetrist å høre at du har mistet. Jeg ønsker deg masse lykke til med neste forsøk og håper spiren sitter til termin da! Stor klem! ❤️

Back
Topp