Lykke til videre

Banansplitt

Blir kjent med forumet
Lykke til videre alle gode mammaer der ute! :)

Jeg må dessverre takke for meg nå. Tusen takk for mange gode svar, og en stor takk til alle som heiet på oss helt til slutt :)

Jeg heier på dere helt frem til juli! :)
 
Så trist :(
Håper du fikk snakket med en lege.
Masse lykke til videre, håper en ny spire sitter snart :happy:
 
Så trist :(
Håper du fikk snakket med en lege.
Masse lykke til videre, håper en ny spire sitter snart :happy:

Tusen takk alle sammen <3

Ja, fikk snakke med lege. Og han tok det på alvor, han snakket med gyn på sykehuset osv. Følges opp med HCG målinger i noen dager fremover for å se om det synker fint, ettersom det hadde steget bittelitt på de to forrige målingene.

Men jeg er ikke noe i tvil nå, blødningene og smertene startet for fult i dag. Bare glad kroppen bestemte seg for å ordne opp selv når det først skulle bli sånn. Også er vi snart klare for en ny runde :)

Heier på dere alle sammen :)
 
Lykke til videre alle gode mammaer der ute! :)

Jeg må dessverre takke for meg nå. Tusen takk for mange gode svar, og en stor takk til alle som heiet på oss helt til slutt :)

Jeg heier på dere helt frem til juli! :)

Og jeg heier på deg! Og blir med tilbake til start❤️ stay strong!
 
Åå så trist <3 :( Masse masse lykke til videre! Håper det snart klorer seg fast en spire som holder helt til termin <3 klem
 
Tusen takk alle sammen <3

Ja, fikk snakke med lege. Og han tok det på alvor, han snakket med gyn på sykehuset osv. Følges opp med HCG målinger i noen dager fremover for å se om det synker fint, ettersom det hadde steget bittelitt på de to forrige målingene.

Men jeg er ikke noe i tvil nå, blødningene og smertene startet for fult i dag. Bare glad kroppen bestemte seg for å ordne opp selv når det først skulle bli sånn. Også er vi snart klare for en ny runde :)

Heier på dere alle sammen :)

Så godt du ble tatt på alvor og får oppfølgning. Håper kroppen ordner opp selv.
Masse lykke til videre! Neste kommer til å sitte hele løpet ut! :signs003
 
Tusen takk alle sammen <3

Ja, fikk snakke med lege. Og han tok det på alvor, han snakket med gyn på sykehuset osv. Følges opp med HCG målinger i noen dager fremover for å se om det synker fint, ettersom det hadde steget bittelitt på de to forrige målingene.

Men jeg er ikke noe i tvil nå, blødningene og smertene startet for fult i dag. Bare glad kroppen bestemte seg for å ordne opp selv når det først skulle bli sånn. Også er vi snart klare for en ny runde :)

Heier på dere alle sammen :)

I hvertfall fint å høre at du blir passet på! Men trist er det :( Håper kroppen ordner opp fort og greit sånn at dere får prøve igjen fort, og da sitter med en terminspire!!
 
Back
Topp