lykkeliten1990
Betatt av forumet
Den 3 februar var den lykkeligste dagen i mitt liv, da vi ENDELIG testet positivt etter prøving helt siden SA i uke 5 i mars 2009... Den 6 februar begynnte nervene. .. Da var det blod på papiret, da en veldig uskyldig mengde, og fikk beskjed om å ta det med ro. . 2 dager etter begynnte kraftige blødninger av og på.. dette var da en lørdag, så reiste til legevakta med ett knust hjerte... De kunne ikke si meg noe, men skulle til legen mandag så, så jeg skulle ta det videre da. Mandagen kom og legetimen var unnagjort, ble sendt rett til akutt UL pga tidligere SA og stort barneønske. Der var det en fostersekk som var helt riktig med tanke på hvor jeg var i svangerskapet! Gleden kom igjen! Var hos legen da tirsdag og torsdag for blodprøver... på fredag den 14, altså valentinsdagen, føltes det som alt liv ble tappet ut av meg da jeg igjen begynnte å blø kraftig. . Blødningene ble da vedvarende og er der enda... skulle til legen i dag og få svar på blodprøvene, og de hadde fordoblet seg, men i å med att jeg blødde så mye som jeg gjorde, å hadde så mye smerter, kunne legen si med sikkerthet att vår lille spire var borte, blant annet fordi når jeg kom til legesenteret og reiste meg ut av bilen, var det som om noe sprakk, gikk da på do og sjekket, og da hadde jeg ett bind fullt av blodig vann, noe jeg kan se for meg var fostervannet... skal inn på ultralyd etterhvert for å se om kroppen har gjort jobben sin.. så jeg har hatt noen lange slitsomme uker!:-( men jeg vil ønske dere damer lykketil videre!
skal nok bli ett lite nurk her en gang, men blir dessverre ikke oktober 2014 :-(
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app